***Resultat uke 1***

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Nå er vi ordentlig i gang jenter. Først må jeg bare si at jeg er veldig stolt over dere!

Så til resultatene ;)

RESULTAT FRA UTFORDRING:

1. Lag REGNBUE med 400 poeng

2. Lag SOLSTRÅLE med 345 poeng

3. Lag STJERNESKUDD med 274 poeng

4. Lag MÅNESKINN med 230 poeng

Dermed er det lag REGNBUE som får en bonus på -0,5kg, og som skal lage ny utfordring til oss for uke 2. :D Denne må publiseres innen 20.00 lørdags kveld (i morgen), men helst så fort som mulig slik at alle får den med seg. Den skal gjelde fra søndag-torsdag.


RESULTAT FRA VEKT:

1. Lag REGNBUE med -1,0968% (-1,0487% uten bonus)

2. Lag SOLSTRÅLE med -0,9636%

3. Lag STJERNESKUDD med -0,6277%

4. Lag MÅNESKINN med -0,4600%

Dermed er det "Mamma med spire" som ryker fra lag MÅNESKINN denne uken med minst nedgang :(
Du kan opprette "wildcard" og kjempe videre om muligheten til å komme tilbake i krigen ved en semifinale ;)


Det er også en del som ikke har levert vekt som ryker:

Bkno8734372 og Villa90 fra lag REGNBUE, Vimso84 og Frk Spent fra lag SOLSTRÅLE, Julibaby14 og Katrineee fra lag STJERNESKUDD.
Smily fra lag MÅNESKINN valgte desverre å forlate krigen.


Den med MEST nedgang og som får immunitet neste uke er LilleBurugla med utrolige -5,1239%!!!!!
Gratulerer så mye! :D


Vil nok en gang minne om at frist for å levere vekt og poeng er fredager innen klokken 19.00! Husk også å dobbeltsjekke både poeng, vekt og prosent, og sett + eller - foran prosenten. Det gjør oppgavene til lagledere og meg veldig mye lettere ;)

Da er det bare å komme i gang med ny uke og nye utfordringer. Ønsker dere alle lykke til. Dere er en herlig gjeng!!!
 
Last edited:
Gratulerer så mye til lag regnbue og lille burugla:)
 
Gratulerer alle vinnarar:D MÅNESKINN kjem sterkare tilbake:D
 
Gratulerer til vinnerlaget!

Og tusen takk! Så morro! :D
 
Hurra!
Men ellers bra jobbet alle krigere
 
Gratulerer :D hva er hemmeligheten? ;) hva gikk du ned?

Heheh! Hemmeligheten ja! En god dose flaks? :p
Jeg har slutta å spise sjokolade og redbull istedenfor mat hver dag, begynt med en middag, og ingen kosemat på kvelden. Bytta ut fine rundstykker med grove. Ligger på +-1300 kalorier om dagen, og da med sunn mat istedenfor:p
Og begynt med trening igjen.

Gikk ned 3.1 kg! :) Er kjempe fornøyd,men jeg skjønner jo at det ikke vil fortsette på den måten :p
 
Gratulerer alle mann og spesielt LilleBurugla :)
 
Heheh! Hemmeligheten ja! En god dose flaks? :p
Jeg har slutta å spise sjokolade og redbull istedenfor mat hver dag, begynt med en middag, og ingen kosemat på kvelden. Bytta ut fine rundstykker med grove. Ligger på +-1300 kalorier om dagen, og da med sunn mat istedenfor:p
Og begynt med trening igjen.

Gikk ned 3.1 kg! :) Er kjempe fornøyd,men jeg skjønner jo at det ikke vil fortsette på den måten :p
Fantastisk er det! Ikke like mye hver gang, men vi krysser fingre og tær for nedgang iallefall ! 3.1 kg på en uke er jo amazeballs!!! :D
 
Fy søren! Beklager jenter, jeg veide meg og redigerte innlegget men det har ikke kommet med :( :( Så surt å gå ut nå :( Beklager! Jeg må ha trykket feil :( Vekten i morges var 72,9- kjemperesultat fra forrige ukes vekt på 74 :D

Masse lykke til alle sammen! ❤️ ❤️
 
Fy søren! Beklager jenter, jeg veide meg og redigerte innlegget men det har ikke kommet med :( :( Så surt å gå ut nå :( Beklager! Jeg må ha trykket feil :( Vekten i morges var 72,9- kjemperesultat fra forrige ukes vekt på 74 :D

Masse lykke til alle sammen! ❤️ ❤️
Ååh. Kjipt :( høre med krigleder om du kan være med på wildcardet?
 
Back
Topp