Resultat fra NIPT

Gratulerer! Er det de eneste testene de gjør? Hva med kjønn? Fikk du vite det?

Jeg fikk kun brev i posten og der stod det ingenting om kjønn.
Haster ikke så mye for min del, så går fint til å se på oul evt.
Og så får jeg ny ul hver måned etter det for vekstkontroll, så vil tro vi finner ut av det før fødsel :)

Jeg fikk også telefon om fint prøverestultat i dag :happy: 8 dager siden jeg tok prøva, gikk raskere enn fryktet!

Jeg tok blodprøve for både Panorama og Vistara NIPT 3. januar, gjennom Ultralydklinikken.dk. Fikk tatt blodprøvene på en privat klinikk i byen der vi bor. Kjenner dagene til vi får svar snegler seg avgårde! :nailbiting: :smiley-angelic001 Vistara tar attpåtil litt lengre tid, gjerne 2-3 uker å få svar på.

Andre som har tatt en form for utvidet NIPT?

Jeg tok blodprøve for både Panorama og Vistara NIPT 3. januar, gjennom Ultralydklinikken.dk. Fikk tatt blodprøvene på en privat klinikk i byen der vi bor. Kjenner dagene til vi får svar snegler seg avgårde! :nailbiting: :smiley-angelic001 Vistara tar attpåtil litt lengre tid, gjerne 2-3 uker å få svar på.

Andre som har tatt en form for utvidet NIPT?
Tok også utvidet panorama på ultralydklinikken.dk. Tok prøven en mandag og fikk svar onsdag uken etter!

Last edited:
Jeg tok Harmony NIPT privat i dag her i England, tror den er ganske lik om jeg har forstått korrekt.

Noen som har tatt NIPT test på St.Olav? Her har det snart gått to uker siden jeg tok blodprøver, og har ikke hørt noe.

Back
Topp