Restless legs!!

Bebis2014

Blir kjent med forumet
Blir gal her jeg ligger med urolige ben! Hatt det i alle svangerskapene og lite som hjelper.
Ligger faktisk med et helt garnnøste rundt ankelen

Tips??

Jeg synes det har hjulpet med magnesium, men det har du sikkert prøvd :)

Ellers så så jeg i en av gravidappene mine i dag tidlig at det hjelper å kutte ut koffein og ta jern. Har du sjekket blodverdiene i det siste?

Har det også, men mest på kvelden. Ubehagelig.

Jeg tok magnesium daglig fra før, men fikk likevel problemer med leggkramper og restless legs for noen uker siden. Kjøpte kalsiumpiller på apoteket, og etter et par dager på kalsium ble leggkrampene helt borte og samme med restless legs!

Så nå tar jeg magneisum og kalsium hver eneste dag, tør ikke å la være, er så sykt vondt å våkne av leggsmerter :o

Jeg har kjøpt Magnesium i dag. Holder på å bli gal hver kveld/natt. Hvor mange dager bør jeg vente før jeg kan forvente bedring?

Jeg har kjøpt Magnesium i dag. Holder på å bli gal hver kveld/natt. Hvor mange dager bør jeg vente før jeg kan forvente bedring?
Tar det mer enn et par dager og du ikke merker noe, kjøp kalsium også. Du skal egentlig merke noe ganske raskt. :) men mange gravide har for lite kalsium (man trenger ekstra mye av det for babyen lager jo skjelettet sitt også) og da tar kroppen av morens kalsium for babyens skyld, og da er det viktig å fylle på så man ikke får urolige ben og leggkramper.

Funka kjempebra her :)

Tar det mer enn et par dager og du ikke merker noe, kjøp kalsium også. Du skal egentlig merke noe ganske raskt. :) men mange gravide har for lite kalsium (man trenger ekstra mye av det for babyen lager jo skjelettet sitt også) og da tar kroppen av morens kalsium for babyens skyld, og da er det viktig å fylle på så man ikke får urolige ben og leggkramper.

Funka kjempebra her :)

Takk for svar og godt råd! :-)

Back
Topp