Restless legs

En eller to?

Elsker forumet
Septembergull'17
Andre som har problemer med restless legs?
Har kiling og prikking i leggene som gjør at jeg ligger å beveger på beina og får rykninger. :wtf: Så irriterende når jeg prøver å sove.
Har ikke funnet noe som hjelper hver gang...noen som har tips?
Å smøre beina med fuktighetskrem + massasje hjelper av og til.
Opp og gå litt hjelper av og til.
Strekke ut hjelper av og til.
Men blir reine ritualet av å prøve seg fram hver kveld!o_O

Vekta tepper hjelper mange. Ikke prøvd det selv, men hørt mye positivt om "kuletepper" fra enkelte, både slike man kjøper selv, og hjemmesnekra løsninger.

Spiser også magnesium, fikk så veldig kramper ei natt....

Magnesium og støttestrømper! Få bena målt på apoteket så får du tilpasset dine ben [emoji4]

Sniker fra oktober... Jeg sliter til vanlig, og enda mer nå under graviditeten. Men jeg ble anbefalt Utrolig kremen til Enklere liv, den fungerer godt på meg :) I tillegg fungerer det å bli kald på beina :D Håper du finner noe som fungerer for deg, man kan bli gal av mindre...

Magnesium og støttestrømper! Få bena målt på apoteket så får du tilpasset dine ben [emoji4]
Har fått tak i støttestrømper! Skal prøve de ut og se om det hjelper.
Magnesium trodde jeg det var nok av i multivitaminene jeg tar, men får høre om det er ok å ta mer i tillegg.

Har fått tak i støttestrømper! Skal prøve de ut og se om det hjelper.
Magnesium trodde jeg det var nok av i multivitaminene jeg tar, men får høre om det er ok å ta mer i tillegg.
Er ganske lite magnesium i multivitaminer om du sammenligner med rene magnesiumtabletter. Heller ikke noe problem å ta mye av - kan bli litt løs og luftig i magen, men da kan du jo justere ned mengden litt [emoji6] kjenner egentlig selv at akkurat det er en grunn til å ta mer magnesium, går ikke akkurat fort unna om dagen [emoji23]

Støttestrømper og magnesium ja, det hjelper :)

Støttestrømpene hjalp i går, så brukte de hele dagen på jobb i dag. Må ha en pause nå, så får se om det holder eller om jeg bør bruke de på kvelden også.

Back
Topp