Restless legs?

Overraskelsen2021

Venter på en etterlengtet førstemann <3
Hvordan kjennes restless legs ut? Den siste uka har jeg en merkelig prikking nesten i føttene når jeg legger meg ned. Det nærmeste jeg kan forklare det med er den følelsen rett før du får en frysning ;) ganske ekkelt egentlig, og det gjør det ikke akkurat lettere å sovne når jeg har innsovningsproblemer i utgangspunktet :-P

Som litt pirring i musklene rett før de sovner nesten? Så må bare riste og bevege på beina :p prøv med litt magnesium, pleier å hjelpe :)

Som litt pirring i musklene rett før de sovner nesten? Så må bare riste og bevege på beina :p prøv med litt magnesium, pleier å hjelpe :)

Må man snakke med lege før man tar magnesium? Jeg har store plager med leggkramper om nettene.. Har hørt at magnesium kan hjelpe mot kramper, men bør jeg snakke med jm eller lege før jeg tar tablettene?

Må man snakke med lege før man tar magnesium? Jeg har store plager med leggkramper om nettene.. Har hørt at magnesium kan hjelpe mot kramper, men bør jeg snakke med jm eller lege før jeg tar tablettene?
Du kan jo gjøre det, men jeg har tatt såpass mye magnesium oppigjennom og vet litt om forskjellige typer. Hvis jeg ikke hadde visst noe om det selv og hvilke typer du kan ta hva av så ville jeg sikkert snakket med legen først :)

Back
Topp