Restless legs

FruEriksen

Betatt av forumet
Noen som har hatt urolige bein (restless legs) i tidligere svangerskap? Gikk det isåfall over etter fødselen?

Ikke tidligere svangerskap, kun dette. Har faktisk for det meste gått over nå...

Ja,jeg hadde det ekstremt de to siste måndene sist gang.Det gikk over etter fødsel,men da hadde jeg mye vann som samlet seg i beina,det var helt grusomt!
Denne gang har jeg bare litt kramper i beina av og til,så håper de fungerer etter fødsel denne gang

Dette har jeg hatt begge svabgeskpene, eneste som har hjelpet mer er magnesium tabletter, og en ulltrå rundt anklene, ikke stramt :)

Hadde det i forrige og tidligere i svangerskapet, men det ga seg av seg selv. Veldig irriterende med urolige ben :(

Jeg synes det har vært værst om jeg har vært trøtt og kanskje spist dårlig den dagen. Vet ikke om det er sammenheng, men kan hende...

Jeg har hatt det i både armer og bein. Kommer alltid før leggetid. Så da får man ikke sovnet. Slitsomt.

*sniker*

Jeg hadde det forrige gang, og har det nå. Har aldri hatt det når jeg ikke har vært gravid, gikk over etter fødsel.
Ei på terminforumet mitt sliter med det samme. Hun fikk et råd om å knyte en ulltråd rundt leggene, og hun sier det faktisk hjalp. Jeg har ikke prøvd enda.

Jeg har slitt mye med det, men merker mye bedring ved å bruke støttestrømper på dagtid eller hvis jeg er svært aktiv i løpet av dagen. Dersom jeg har glemt av strømpene og i tillegg har en rolig dag, så blir bena veldig urolige på kvelden.

Jeg hadde det de første ca 5 mnd. Våkna av det på natta, men har ikke hatt det på lenge!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp