Rester etter MA, ny graviditet ?

Huff... vondt når håpet blir knust. Men greit å få svar og så få den utskrapningen slik at du kan bli ferdig med det.
Ja .. bare håper jeg ikke må vente lenge. Er seks uker i morgen siden jeg fant ut det ikke var liv lenger så har jammen meg tatt mye tid jeg føler jeg ikke har mtp alder :( kjempe lei og sliten av hele greia …

Ja .. bare håper jeg ikke må vente lenge. Er seks uker i morgen siden jeg fant ut det ikke var liv lenger så har jammen meg tatt mye tid jeg føler jeg ikke har mtp alder :( kjempe lei og sliten av hele greia …
Sender deg gode klemmer ❤️ Forstår deg så inderlig godt. Om du er født i 84 så er vi like gamle og jeg forstår det med Alder så godt :arghh:

Sender deg gode klemmer ❤️ Forstår deg så inderlig godt. Om du er født i 84 så er vi like gamle og jeg forstår det med Alder så godt :arghh:
Takk ❤️ ja jeg blir 40 i sommer så det er veldig kjipt med alle disse ukene «tapt»… fikk ikke time før på fredag .. sukk.. så håper jeg inderlig kroppen kommer i gang med noe eggløsning innen ikke alt for mange ukene etter det :( hvordan ligger du an i «løpet»? ❤️

Høres ut som kroppen ikke er helt i lage igjen ja. Så lenge graviditetstesten er positiv vil eggløsningtestene bli positiv også og tempen kan sprette opp og ned siden hormonene er litt overalt. Gikk gjennom det samme nylig, og venter på EL for å håpe den sitter igjen. Hadde også sex så snart jeg sluttet å blø, var det de anbefalte og jeg klarte IKKE å holde ut lenger. Ved infeksjon så regner jeg med du ville fått feber. Når du fått vite hcg på torsdag så kan du prøve å regne ut når den vil være ute av kroppen din sånn ca. Sånn oss kontrollfreaker imellom :smiley-angelic006. Ifølge mine burde jeg få negativ test om en uke.
Ja den hadde rester som ikke så ut til å ha tenkt komme ut på en stund, så da blir det utskraping på fredag :( 6 uker og 5 dager siden jeg fant ut det var en MA så er jammen meg lenge å vente på å bli ferdig med det :(
Jeg har ikke orka å teste noe mer nå, vet ikke om det vil forandre seg noe siden ingenting kommer ut? Håper hvertfall de er blanke neste uke … så kan jeg begynne med el testene etterhvert :/

Ja den hadde rester som ikke så ut til å ha tenkt komme ut på en stund, så da blir det utskraping på fredag :( 6 uker og 5 dager siden jeg fant ut det var en MA så er jammen meg lenge å vente på å bli ferdig med det :(
Jeg har ikke orka å teste noe mer nå, vet ikke om det vil forandre seg noe siden ingenting kommer ut? Håper hvertfall de er blanke neste uke … så kan jeg begynne med el testene etterhvert :/
Så kjedelig. Skjønner veldig godt hva du mener med å tape tid også. Er ett år yngre enn deg, og denne limboen er ikke noe gøy. Får håpe at utskrapingen (eller utsugingen) hjelper.

Takk ❤️ ja jeg blir 40 i sommer så det er veldig kjipt med alle disse ukene «tapt»… fikk ikke time før på fredag .. sukk.. så håper jeg inderlig kroppen kommer i gang med noe eggløsning innen ikke alt for mange ukene etter det :( hvordan ligger du an i «løpet»? ❤️
Jeg har akkurat bikket 40 så :depressed: Jeg er snart ferdig med første mensen. Den var kraftig for å si det slik:smiley-ashamed004 Kommer akkurat fra gynekolog nå, en time jeg har hatt lenge for andre ting. Men hun var helt super. Sjekket livmoren og eggene... og alt så bra ut slik hun kunne se. Siden jeg blir henvist av lege for utredning når jeg vil så bestilte hun likeså godt alle blodprøvene med en gang siden det passet med syklus at jeg tar de i morgen. Som hun sa, du har ingen tid å miste så vi bare starter prosessen vi. Så da blir det utredning for habituell abort ❤️

Back
Topp