I
Ingenbruker
Guest
Nå er det fortsatt mange som har ferie da, mulig derfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle disse barna har vært i barnehagen denne ukenNå er det fortsatt mange som har ferie da, mulig derfor?
Jeg hadde et år med vår eldste hvor ingen svarte, hadde bedt folk svare om de ikke kom.Helt enig med de andre! Send en påminnelse det er mange som glemmer å svare.
Disse bursdagene er noe dritt. Sist lille frøken hadde bursdag svarte en! Inviterte hele alderstrinnet hennes og under halvparten kom!Får vondt i magen på tanken. Det er bedre at du maser enn at nesten ingen kommer.
Jeg hadde et år med vår eldste hvor ingen svarte, hadde bedt folk svare om de ikke kom.
Alle leste fort og missforstod.
Klokken kom, og klokken gikk og ingen kom.
Trist liten gutt
Ringte et vennepar, de stilte med 2 barn på veldig kort varsel, så kom en bil med barn som hadde kjørt seg bort...
Det ble en veldig fin bursdag til slutt, men minne av en liten gutt på verandaen når ingen kom når klokken var slagen gjør meg fremdeles veldig vondt
Alle disse barna har vært i barnehagen denne uken
Det gjør veldig vondt i mamma hjertet, men han var heldigvis så liten at han ikke husker det nå i dag.Får vondt i magen bare av å lese[emoji53]
Godt det kom noen til slutt[emoji173]️
Har du fått noen flere svar?
Håper virkelig det blir en fin bursdag!
Det endte godt tilslutt og bursdagsbarnet var fornøyd![]()
Men noen som aldri svarte..