Respekterer du andre?

Ja, jeg respekterer andre. Deres livssyn, valg og slikt. Det betyr ikke at jeg må være enig.. :) Selv om respekt egentlig betyr "å se om igjen".. :)

Syns temaet er vanskelig. Men jeg vet at med en handling ligger det noe bak.

Jeg ser at mine erfaringer, gjenspeiler mine valg. Derfor ser jeg det vanskelig på det å dømme andre for dems handlinger. Siden jeg ikke hvet hva som ligger bak.

Men jeg har mine prinsipper og det finnes handlinger som jeg ikke kan akseptere eller godta av mennesker.

Jeg hvet også at jeg er ganske impulsiv med å slå ned, før jeg for tenkt meg om. Selv om jeg har blitt flinkere, så busser jeg ut en gang i blandt...

Jeg respekterer mennesker. Ikke nødvendigvis deres syn og handlinger.

Respekterer andre, så langt de ikke gjør skade på seg selv eller andre.
Jeg kan og være uenig i valg som blir tatt, men respekterer de for det, for til syvende og sist er det ikke mitt valg

Nei. Det gør jeg ikke.

Respekt er noe man gjør seg fortjent til, ikke noe man automatisk skal ha. Jeg respekterer menneskeverdet, men ikke alle er verdt å respektere.
Jeg respekterer at andre har ulike meninger fra meg, og liker å gjøre ting på en annen måte.
Men er du eller meningene dine helt idiote, så får du høre det og det sies uten respekt fra min side.

nja.jeg er høflig og saklig som regel når jeg treffer mennesker.

Folk med kriminelle(voldelige) anliggende fortjener ikke min respekt.

Jeg mister respekten for folk som legger ut høyre-ekstreme ting på nett feks..
folk som jeg trodde var oppegående mennesker.
Jeg hater dem ikke..men dem synker kraftig i kurs for å si det slik.

Back
Topp