Respekt!!

*LilleNille*

Forelsket i forumet
Malin går jo 100% i en familiebanehage her...
Der spiser frukt kl 1500... jeg har sagt at de ikke trenger å gi henne så himla mye frukt....men respekterer de meg?! NEIDA, de gjør selv det de føler er greit...
Det er greit frukt er sunt, men hun spiser jo ikke MIDDAG lenger... og FRUKT er IKKE middag!!!
Kjenner jeg blir så irritert når de ikke kan respektere det jeg sier...
Samme er det med sovingen også...
Jeg har sagt det at om hun legger seg etter kl12 på dagen så er hun umulig og få lagt på kvelden... de har en liste på døren om når hun sovner, å hun har lagt seg halv12 EN forbanna gang!!!!
Ådet var første dagen hun var der alene...
De legger ikke malin før rundt halv1-1!!![&o]

Er det jeg som overreagerer`??[:o][&o]

Du overreagerer ikke nei.Det er ditt barn,du betaler for at de skal passe henne så da skal de lytte til foreldrene og gjøre som de ønsker(så lenge det er gjenomførbart og det er jo disse 2 tingene her)
Har du sagt fra til ped leder eller til assistent?kanskje lønner seg å ta det et hakk høyere opp i systemet om de ikke bedrer seg der?

ORIGINAL: HeDa

Du overreagerer ikke nei.Det er ditt barn,du betaler for at de skal passe henne så da skal de lytte til foreldrene og gjøre som de ønsker(så lenge det er gjenomførbart og det er jo disse 2 tingene her)
Har du sagt fra til ped leder eller til assistent?kanskje lønner seg å ta det et hakk høyere opp i systemet om de ikke bedrer seg der?

har sagt ifra til ped.leder og assistent... har søkt om overflytting til en annen bhg også, men den åpner ikke før 1april..

Uff det er ikke sånn det skal være[&o]
Jeg jobber i barnehage selv og vi prøver og gjøre det foreldrene ønsker så lenge det ikke blir vannskelig for oss

Eks: Under spisetiden kan vi ikke legge noen.

Uff du burde si i fra igjen

Mange klemmer

ORIGINAL: Tuten

Det er jo selvfølgelig ikke å overreagere når du har bedt om spesifikke ting, som de IKKE holder seg til! Det er jo rett og slett et brudd på avtalen! Det er ditt barn! Og du betaler for en tjeneste levert av dem, så STÅ PÅ KRAVA!

Sign!

Back
Topp