Reser'n Magnolia

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Lille Magnolia kom til verden kl 05:23, helt perfekt, 3510g og 50cm :)
Som noen kanskje vet er jeg førstegangs så trodde jeg skulle få en fin og langsom fødsel, men nå utfordrer jeg dere til å slå "rekorden" min :P
Vannet gikk helt uten forvarsel kl 02.00 i senga. Senga ble bare så vidt våt, hele gangen og badet derimot er en annen sak :P ringte til føden, men siden jeg så vidt kanskje bare hadde noe småsmå murring skulle jeg vente med å komme til formiddagen, og heller prøve å sove igjen. Samboer begynte sånn smått å gjøre klar fødebagen mens jeg gikk og la meg, men innen en time forsto jeg at det var ingenting å vente på. Det ble full panikk og riene var i alt annet enn regelmessige, men hele tiden og jeg fikk mildt sagt ikke hvile.
Vi ringte og sa vi kom og hev oss inn i bilen. Det er egentlig 1 times kjøring, men jeg ga streng beskjed om at samboer måtte bare kjøre for fort, men han var veldig flink og kjørte pent på tross av min hyling :)
Planen var å føde i vann, men i og med at det var så intenst var jeg helt klar for epidural. Før vi kom til sykehuset begynte presstrangen så ble møtt av jm og jm student og hadde full åpning, så ble ikke noe epidural på meg :P
Fikk lystgass, noe så fantastisk :D og kastet opp i den, som ikke var like herlig, men men :)
Lillejenta kom som et skudd på 3,5 timer fra null modningstegn! Slå den :P
Og jeg som trodde jeg kom til å revne fra enne til annen pga farta hun kom i fikk bare et minipyntesting :D litt stolt av meg selv og samboer som var en helt! Smertelindringen i bilen var å rope alfabetet med samboer - anbefales på det sterkeste! Var faktisk veldig effektivt å fokusere på A,B,C,D... :D er samme teknikk som jeg bruker hos tannlegen :P

For en herlig fødselshistorie! :D Likte tipset om alfabetet! :P

Gratulerer så mye med lillejenta! <3

Oi, fantastisk historie! :-D Sniker fra april..

GRATULERER!!

Wow! Det var litt av en fart ja! Høres ut som det gikk veldig fint til tross for at det nok må ha vært intenst. Gratulerer så mye med prinsessa!

Herlig mårra lesing! :D trur ikkje eg skal satse på å slå tiden din hehe. Gratulere så mykje med jenta! :)

Næmmen! Gratulerer så mye med jenta :D

..og litt godt å høre det kan bli fødsel selv om man ikke har noen tegn på modning.. :P

Nå lo jeg godt av fødselshistorien din:-) Gratulerer så mye!!
Og forresten, jeg digger navnet!!

Hehe, så herlig:D Gratulerer så mye:)

For en herlig historie, godt de finnes de også! Kos deg masse med familien din og gratulerer så mye :)

Gratulerer :) min fødsel tok akkurat like lang tid xD kom også inn på sykehuset med full åpning. Førstegangs jeg og xD
Styrt fødsel er fødsel før 3 timer hos førstegangsfødene og kan medføre stort blodtap så er kanskje ikke så greit å slå vår tid :P

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så masse! Så glad på dine vegne. Nyt tiden :)

Gratulerer så masse :)

Back
Topp