Vi er flerDårlig på det altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er flerDårlig på det altså![]()
Best ift hva? utseende eller har det noen annen praktisk betydning for deg?Alltid.syns det er best
Best å legge seg når dyna er ristet og ligger på plass.Best ift hva? utseende eller har det noen annen praktisk betydning for deg?![]()
Næmmen skikkelig oppdragen kar altsåHver dag, sambo er faktisk flinkere enn meg, jeg gjorde d ikke ofte før jeg fant ham thihi![]()
Aha sånn sett, ja det er helt sant detBest å legge seg når dyna er ristet og ligger på plass.
Så heldig du er daJa det gjør jeg når lille mann har våknet. Som regel sover han tre timer lengre enn oss
Ikke jeg hellerNejj
OCD much? HahahHver dag! Klarer ikke å legge meg i en rotete seng. Om jeg skal legge meg og senga av en eller annen grunn ikke er redd opp, så rer jeg den opp før jeg skifter til pysj og legger meg, evnt finner på noe annet slik at jeg kan gå inn i rommet på nytt etter at den er redd opp. Litt tvang? :-S
ikke helt sikker om du vill ha likt det, forer hestene kl 0430 derfor for jeg tre timer for meg selv. Men jeg må fore hestene før gubben drar på jobb slik at lillemann kan våkne etter det og jeg er i husetSå heldig du er daGodt med litt "egentid" på morgenen
![]()