puusen
Forumet er livet
Har selvfølgelig blitt syk jeg også da... Ikke en jul uten!![&:]
Men så kjøpte jeg meg repsils, og spiste noen uten å se bak på eska..
Og der står det at det ikke bør brukes uten rådføring av lege! oj!!!
Har spist 10 stk allerede jeg. Er dette farlig??
Trodde ikke respils var så farlig...
Har så dårlig samvittighet for det nå[&:] Itillegg har det blitt mest cola og fanta de siste dagene,stort sett det jeg har fått i meg på grunn av sår hals. Han sparker og spreller nå hver dag, så håper den lille i magen har den fint!! Men fikk sååååå dårlig samvittighet...
Men så kjøpte jeg meg repsils, og spiste noen uten å se bak på eska..
Og der står det at det ikke bør brukes uten rådføring av lege! oj!!!
Har spist 10 stk allerede jeg. Er dette farlig??
Trodde ikke respils var så farlig...
Har så dårlig samvittighet for det nå[&:] Itillegg har det blitt mest cola og fanta de siste dagene,stort sett det jeg har fått i meg på grunn av sår hals. Han sparker og spreller nå hver dag, så håper den lille i magen har den fint!! Men fikk sååååå dårlig samvittighet...