Repsils

puusen

Forumet er livet
Har selvfølgelig blitt syk jeg også da... Ikke en jul uten!![&:]
 
Men så kjøpte jeg meg repsils, og spiste noen uten å se bak på eska..
Og der står det at det ikke bør brukes uten rådføring av lege! oj!!!
 
Har spist 10 stk allerede jeg. Er dette farlig??
Trodde ikke respils var så farlig...
 
Har så dårlig samvittighet for det nå[&:] Itillegg har det blitt mest cola og fanta de siste dagene,stort sett det jeg har fått i meg på grunn av sår hals. Han sparker og spreller nå hver dag, så håper den lille i magen har den fint!! Men fikk sååååå dårlig samvittighet...
 
Hm.. merkelig at de selger det i vanlige butikker om man må rådføre seg med lege på forhånd.. Kan ikke tenke meg at det skal skje noe alvorlig fordi du har spist det. Kanskje det har med avføring ovs å gjøre, står på mange halstabletter at det har avførende effekt i store mengder..
 
 
Stod det at gravide skal rådføre seg med lege først, eller var det generelt at "alle" skulle gjøre det?
 
Eller var det den Repsil's med solhatt? Husker fra forrige svangerskap at sambo hadde kjøpt sånne, jeg var forkjølt og stappet inn en, også så jeg at gravide ikke skulle ta dem. Spyttet den ut igjen da. Tror ikke gravide skal bruke solhatt. Egentlig er jeg litt skeptisk til helsekost genrelt jeg, for det at det er "naturlig" betyr ikke nødvendigvis at det ikke er farlig, det er jo mye i naturen vi ikke skal spise. Og ingenting er bra i for store mengder, osv.
 
Men - som regel går det vel bra. Du får stoppe og spise dem nå, det er uansett ikke noe annet du får gjort.[;)]
 
ORIGINAL: Glad70

Stod det at gravide skal rådføre seg med lege først, eller var det generelt at "alle" skulle gjøre det?

Eller var det den Repsil's med solhatt? Husker fra forrige svangerskap at sambo hadde kjøpt sånne, jeg var forkjølt og stappet inn en, også så jeg at gravide ikke skulle ta dem. Spyttet den ut igjen da. Tror ikke gravide skal bruke solhatt. Egentlig er jeg litt skeptisk til helsekost genrelt jeg, for det at det er "naturlig" betyr ikke nødvendigvis at det ikke er farlig, det er jo mye i naturen vi ikke skal spise. Og ingenting er bra i for store mengder, osv.

Men - som regel går det vel bra. Du får stoppe og spise dem nå, det er uansett ikke noe annet du får gjort.[;)]

 
Med rød solhatt[&:]
Har sluttet nå ja, håper det gikk bra!!
 
ups! brukte dette i desember da jeg var syk... [&:] 
 
Back
Topp