Repsils warm til barn

moccamint

Elsker forumet
Hei dere! Jeg har en gutt på 2,5 år som våknet i natt med fryktelig vondt i halsen. Har hatt tidligere god erfaring med Curamed som vi fikk anbefalt av legen, men det hadde vi ikke i skuffen i dag.

Det vi derimot hadde var repsils warm. På pakken står det barn over 6 år, men jeg vet at annen repsils er anbefalt for så store barn kun pga. størrelsen på pastillen. Delte derfor én pastill i fire og ga han to biter med en halvtimes mellomrom.

Tror dere dette er noen krise? Han tar vitaminer og fluortabletter hver dag, så det er ingen kvelningsfare hvertfall. Ble raskt mye bedre også.

Når du deler den i så små biter, tenker jeg at det går bra. Dessuten er det jo ikke meningen at disse dropsene skal spises hver dag :)

Når du deler den i så små biter, tenker jeg at det går bra. Dessuten er det jo ikke meningen at disse dropsene skal spises hver dag :)
Takk for svar, er det jeg også tenker. Det er jo bare for en kort periode. Fikk tilsammen 1,5 repsil i går. Er han ikke bra til fredag får han være med meg til legen :)

Back
Topp