Reoperasjon av keisersnitt???

vinterkyss

Elsker forumet
Noen av dere som har vært igjennom det, og kan fortelle meg litt om gangen i det?

Reoperasjon??
Huff da.... Må du ha det?

Pga det er sydd stygt eller klumpete?? Jeg har rettet opp arret, da ble det skåret rundt hele arret og sydd pent sammen, var litt ubehagelig i noen dager, men ikke smertefult slik keisersnittet i seg selv var.

Ja,jeg nå desverre re-operere snittet. Det er åpent på den ene siden fordi det har rent mye sår-væske (9 uker siden ks) Derfor jeg lurer på hvordan det foregår... Full narkose? Dagkirugi?

Aner ikke, men gjerne lik bedøvelse som du fikk under ks ? [8|]
Eg selv måtte åpne opp igjen snittet da det kom infeksjon og væske i. De ville ikke opere, men få ut alt ved å la snittet gro av seg selv. Det gikk da 2 mnd før det var helt grodd. Og eg sitter igjen her nå med et mye bredere arr. Tror eg vil fikse på det etterhvert.

ORIGINAL: *Anne_M*

Aner ikke, men gjerne lik bedøvelse som du fikk under ks ? [8|]
Eg selv måtte åpne opp igjen snittet da det kom infeksjon og væske i. De ville ikke opere, men få ut alt ved å la snittet gro av seg selv. Det gikk da 2 mnd før det var helt grodd. Og eg sitter igjen her nå med et mye bredere arr. Tror eg vil fikse på det etterhvert.

Mitt er enda ikke grodd, og det er 12 uker siden jeg tok keisersnitt... fremdeles et lite hull hvor det kommer væske ifra

Back
Topp