Renselsen

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hvordan var den til dere? Kom det koagulert blod? Og er det vanlig å være litt øm i magen? JM på helsestasjonen sa at det er helt normalt i dagene etter fødsel med tanke på hardkjøret livmora har vært gjennom, men når jeg Googler det får jeg jo bare opp livmorinfeksjon og sånne ting [emoji13] har ikke vondt, kjenner bare jeg er litt øm nå og da. Har hatt to runder med det som ser ut som koagulert blod, ellers har blødningene blitt mindre og mindre. Er 3 dager siden fødsel.

Husker ikke hvordan dette var etter første fødsel [emoji28]

Jeg hadde ikke koagulert blod, bare store mengder vanlig blod.. jeg hadde sterke etterrier i flere dager. Var øm i magen og i huden på magen[emoji18]

Livmorinfeksjon merker du altså, det er verre enn litt ømt. Koagler er helt normalt.

Hadde masse koagulert blod og veldig øm livmor og store smerter i livmor når jeg gikk på do i nesten 2 uker! Nå har det gått over :)

Ja, mye klumper. Sånn hadde jeg etter forrige fødsel også. I stad «fødte» jeg ei pølse av koagulere blod. Rett etter veldig vonde etterrier

Jeg hadde pause i noen dager etter første uka, så kom den tilbake og har den enda, 3 uker siden fødsel. Masse klumper i do ja, leste at det var sårskorpen fra der morkaken satt i livmora..

Jm sa at hvis klumpene ble store så måtte jeg si ifra, jeg burde altså sagt ifra forrige fødsel, da var klumpene større enn en snus-boks. Denne gangen har det ikke vært noe.. Tenker at barsel har større kompetanse på dette en hs på helsestasjonen.

Jm sa at hvis klumpene ble store så måtte jeg si ifra, jeg burde altså sagt ifra forrige fødsel, da var klumpene større enn en snus-boks. Denne gangen har det ikke vært noe.. Tenker at barsel har større kompetanse på dette en hs på helsestasjonen.
HI hadde jo snakket med jordmor på helsestasjonen, hun har vel kompetanse nok tenker jeg.

Fikk for meg at det var helsesøster, ammetåka :D

Var JM ja :-) har ikke hatt sånne store klumper. Og bare et par ganger at det har vært koagulert blod. Blør nesten ikke noe nå, og kjenner ingenting i magen, så da er det vel bare å vente på sårskorpa [emoji13]

Back
Topp