Renselsen?

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Jeg har de siste ukene hatt sparsom blødning, litt brunt og rødt om en annen, men i dag på dag 18 blør jeg plutselig mye mer og helt rødt.. Vet om denne skorpen som skal komme, men er ikke det litt seint nå? Blir litt bekymret jeg...
 
Sånn var det for meg også. Etter ca tre uker begynte det å blø mer igjen. Er nok skorpen. Trodde den skulle komme før, men det gjorde den altså ikke. Så er nok helt normalt[emoji4]
 
Jeg har blødd av og på siden fødsel jeg.. fødte 3. mai :) kom senest litt i går :p vet at hele morkaka kom ut, for fostersekken var nesten inntakt, så da regner jeg med at det er normalt :) hadde det også helt likt etter SA.. men om du er bekymret kan du jo alltids ringe barsel/legen din? :)
 
Blødde litt ekstra etter ca 3 uker jeg og. Så er nok normalt ja. Men om du skulle fått feber eller magesmerter, ville jeg ringt lege :)
 
Takk for svar :) blødde dere mye? Kom det ut noe som var skorpen eller merket dere ikke noe til den? Husker da jeg hadde en SA i uke 15, da kom det ut noe som minnet om rått kyllingskinn! Blæh!
 
Hee blør jeg ingenting lenger omtrent.. kun noe lyst brunaktig som kommer.
Hadde jo vært fantastisk om det snart ga seg heelt, men forstår jeg kan forvente meg mer blødninger .
17 dager siden fødsel [emoji5]
 
Takk for svar :) blødde dere mye? Kom det ut noe som var skorpen eller merket dere ikke noe til den? Husker da jeg hadde en SA i uke 15, da kom det ut noe som minnet om rått kyllingskinn! Blæh!

Jeg visste ikke at det skulle komme noe skorpe jeg :p synes i grunn det var ganske likt hele veien - veldig slimete :wtf: nå, snart 6 uker etter fødsel, er det stort sett kun litt sånn som ser ut som sårvæske..
 
Blødde Kun en ukes tid... ble helt borte også kom det en skikkelig tømming plutselig helt uanmeldt to uker etter fødsel... også var det helt stopp igjen
 
Takk for svar :) blødde dere mye? Kom det ut noe som var skorpen eller merket dere ikke noe til den? Husker da jeg hadde en SA i uke 15, da kom det ut noe som minnet om rått kyllingskinn! Blæh!

Blødde ikke veldig mye. Kom bare blod. Ingen åpenbar skorpe[emoji4]
 
Fikk en liten klump ut på kvelden, så ut som en blodkoagel på størrelse med en stor drue. Har nesten gitt seg med blod etter dette, så regner egentlig med det var denne :)
 
Blør enda her ...fødte for 3 uker siden.
Noen dager egentlig ingenting...neste dag mye.. neste dag brunt...variere veldig...
 
Back
Topp