Renselsen

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Etter min første fødsel blødde jeg MYE og lenge, jeg stjal med meg bind fra føden.

Denne gangen så kunne jeg bruke vanlig bind på dag 2!! Hva skjer? Livmoren har trukket seg kjempefint sammen og jeg hadde 2 døgn med heftige etterrier.
Det er så vidt ferskt blod i trusa, som oftest veldig brunt, men det kommer himla mye slim!:o Jeg kan tørke og tørke, men det kommer bare masse slim. Er det normalt? Flere som har opplevd? Har gidd beskjed til dem på føden, og i papirene mine skrev de "sparsom" blødning.

Beklager detaljer...

Jeg hadde også mindre og kortere renselse andre gangen. Men ikke så mye slim da.

Hadde mye mindre etter nr 2, og nå etter nr 3 så hadde jeg friskt og mye blid i 2 døgn, nå er det nesten ingenting... Men som du sier er det mye slim!

Etter min første fødsel blødde jeg MYE og lenge, jeg stjal med meg bind fra føden.

Denne gangen så kunne jeg bruke vanlig bind på dag 2!! Hva skjer? Livmoren har trukket seg kjempefint sammen og jeg hadde 2 døgn med heftige etterrier.
Det er så vidt ferskt blod i trusa, som oftest veldig brunt, men det kommer himla mye slim!:o Jeg kan tørke og tørke, men det kommer bare masse slim. Er det normalt? Flere som har opplevd? Har gidd beskjed til dem på føden, og i papirene mine skrev de "sparsom" blødning.

Beklager detaljer...
Fødte på torsdag ( andregangsfødende ) og det er akkurat som du beskriver. Slimproppen min gikk en time før babyen var ute så har klare regnet med det var noe slikt :)

Back
Topp