Renselsen...?

Gah... etter nesten 14 dager med gul veske tenkte jeg igår at nå virka det som det hele var over! Ble så glad for nå er det jo litt over 6 uker siden KS. Så kom det såklart blodaktig veske igår kveld og i natt :( lei lei leeeiii!!!
 
Er snart 4 uker siden fødselen og her er det veldig av og på. Blør ikke mye, mer litt blod og slim. Men er så lei av å gå med bind. Bruker truseinnlegg når jeg er hjemme, tør ikke gå ut med det, da tar jeg på bind.

Men kan ikke renselsen holde på i 6 uker, mener jeg har lest det.
 
Er snart 4 uker siden fødselen og her er det veldig av og på. Blør ikke mye, mer litt blod og slim. Men er så lei av å gå med bind. Bruker truseinnlegg når jeg er hjemme, tør ikke gå ut med det, da tar jeg på bind.

Men kan ikke renselsen holde på i 6 uker, mener jeg har lest det.
Her er det seks og en halv uke snart siden fødsel, og enda kommer det litt renselse, altså.. Varierer veldig fra kvinne til kvinne.
 
Gah... etter nesten 14 dager med gul veske tenkte jeg igår at nå virka det som det hele var over! Ble så glad for nå er det jo litt over 6 uker siden KS. Så kom det såklart blodaktig veske igår kveld og i natt :( lei lei leeeiii!!!
Vi har nok lest feil, vi - det er ikke seks uker med renselse, men seks år! ;-)
 
Vi har nok lest feil, vi - det er ikke seks uker med renselse, men seks år! ;-)

Hahaha!! Det føles sånn!! Har vært hos gyno nå. Og det var visst helt vanlig. Jeg hadde visst fortsatt bittelitt igjen, så han sa at etter ca 1 uke trodde han at jeg var ferdig. Han sa også at vi som har tatt ks kan være øm nederst i magen i lang tid siden de har jo kuttet over mye sener og muskler. Da vet jeg at det ikke er no farlig hvertfall:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Hahaha!! Det føles sånn!! Har vært hos gyno nå. Og det var visst helt vanlig. Jeg hadde visst fortsatt bittelitt igjen, så han sa at etter ca 1 uke trodde han at jeg var ferdig. Han sa også at vi som har tatt ks kan være øm nederst i magen i lang tid siden de har jo kuttet over mye sener og muskler. Da vet jeg at det ikke er no farlig hvertfall:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Det var godt å høre ! Føler jeg aldri blir ferdig.

Er også øm i magen - men trodde det skulle være verre enn det det er og har vært :)
 
Er 7 uker siden fødsel her og fikk mensen i dag. Det er kjipt:'(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kanskje dumt spørsmål.. men hvordan merker dere at det er mensen? Tenker på sånn som jeg som ikke er ferdig med renselsen, vil jeg merke hvis det plutselig går over i mensen?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Er snart 5 uker siden fødselen og renselsen er ferdig, tror jeg. Har ikke kommet noe her på snart en uke. Så håper den er ferdig. Men syns det er litt ekkelt å gå uten bind i tilfelle det skulle begynne igjen. Kan man begynne med tamponger nå når det er gått 6 uker siden fødselen?
 
Kanskje dumt spørsmål.. men hvordan merker dere at det er mensen? Tenker på sånn som jeg som ikke er ferdig med renselsen, vil jeg merke hvis det plutselig går over i mensen?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Jeg hadde ikke noe blod på 2 uker mellom men hadde gul veske fra blodet stoppa til mensen kom. Jeg var på 6 ukers kontroll og da tok jeg ul og legen sa det var mens.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde ikke noe blod på 2 uker mellom men hadde gul veske fra blodet stoppa til mensen kom. Jeg var på 6 ukers kontroll og da tok jeg ul og legen sa det var mens.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åja! Jeg var ikke ferdig med renselsen fikk jeg beskjed om når legen tok ul.. jaja, får bare vente å se.

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Her har det gått 3 uker siden renselsen stoppet og til jeg blødde i dag. Men drt var bare to tørk på papiret. Merkelig. Men skal ikke klage hvis det er sånn mensen er framover

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her har det gått 3 uker siden renselsen stoppet og til jeg blødde i dag. Men drt var bare to tørk på papiret. Merkelig. Men skal ikke klage hvis det er sånn mensen er framover

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hos meg har det vært av og på og av og på i en uke etter at mensen starta. Kan gå nesten hele dagen uten noe, også kommer det nok til et bind eller en tampong igjen. Snodige greier når man ikke kjenner igjen kroppen sin mer altså. Uforutsigbart :p
 
Her har det gått 3 uker siden renselsen stoppet og til jeg blødde i dag. Men drt var bare to tørk på papiret. Merkelig. Men skal ikke klage hvis det er sånn mensen er framover

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Mens jeg holdt på å blø ihjel! Blødde ut ett bind i timen! Blødde gjennom stadig vekk og ble fysisk dårlig av blodtapet! Håper IKKE mensen min blir slik fremover :D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Mens jeg holdt på å blø ihjel! Blødde ut ett bind i timen! Blødde gjennom stadig vekk og ble fysisk dårlig av blodtapet! Håper IKKE mensen min blir slik fremover :D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Uff nei det håper jeg virkelig ikke for din del. Mensen er no dritt fra før av. Trenger ikke å gjøre den værre;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp