Renselsen

Bringebær

Gift med forumet
Har ikke blød så mye siden jeg kom hjem og har siden mandag bare hatt litt brun utflod. I dag var hele familien på en bitte liten trilletur og jeg begynte å få litt mensensmerter og fossblø. Har de siste to timene blødd igjennom 2 bind! Masse friskt blod. Men dette er vell kanskje normalt? Husker jo ikke fra gang til gang;) 9 dager siden fødselen.

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Er det ikke den sårskorpa etter morkaka som har løsnet da? Leste et sted at ca fjorten dager etter fødselen kan det komme litt kraftigere blødninger pga den ;)

Her er det akkurat ei uke siden fødselen og blodet er nesten helt borte, men jeg sitter i ro det meste av tiden og går ikke ut.
Tror det er vanlig at man blør litt og litt, men ikke like mye som du beskriver. Jeg ville tatt en telefon til barsel og høre med de.

Prinsen ventes 06.08.13

Ok, takk for svar:) ringer man barselavd da? Tenkte jeg skulle vente å se om det ikke roa seg i kveld, og se det an til i morgen:)

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Her har hvert fall barsel ansvaret for deg de første 14 dagene :)

Trodde det var normalt med noe større blødninger inni mellom? Jeg fikk mye innimellom :p spesielt når jeg hadde sotte mye i ro.. Da løsner liksom alt som har hopet seg opp inni der :)

Jeg fikk beskjed at ca dag 10-12 ville skorpen på morkaken løsne og det da ville komme en større frisk blødning. Men glemte helt å spørre hvor lenge det skulle vare. Så langt lar det vente på seg hos meg....er på dag 13 .

Ok, da var det kanskje skorpen som løsnet. Blør nesten ikke i dag, så regner med det er ufarlig. Får se om det begynner igjenn:)

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

fikk beskjed hos jm at jeg ikke måtte bli overrasket om jeg begynte å blø mer etter ca 10 dager. det var helt normalt.

Back
Topp