Renselsen

*Sandermamma*

Forumet er livet
Kanskje litt ekle detaljer, så hvis du ikker orker så stopp å lese her[:)]

Men altså, idag er det 5 uker siden fødselen. De siste to ukene har jeg ikke blødd noe særlig. Bare vært litt sånn lyserosa/lysebrun vannaktige greier på papiret når jeg har vært på do. Har sett at det har kommet i bindet, så det har jo ikke stoppet, men det har ikke vært blod liksom.

Men idag er det masse! Friskt blod. Er ikke det litt rart da? Tenkte på mensen med en gang men det kan det vel ikke være? Er kanskje normalt å begynne å blø igjen?

Ja ja, skal på 6 ukern mandag om en uke, får se hva han sier.

Opplevde noen av dere det samme eller?

jeg var ikke borti sånn trur jeg ikke . Jeg hadde ikk hadd mensen siden jeg blei gravid nesten til han Tobias va 7 månda. Men du amme vel sikkert enda og. For noen får mensen sin tebake for at de ikke ammer. Det har noen som jeg kjenner fått hvertfall for de ikk amma. Men det e sikket normalt:)

det er bare sårskorpen fra morkaken som har løsnet og derfor blør du litt nå, helt normalt.

Mener å huske at jeg hadde det sånn etter mikkel. At det stoppet omtrent opp og så kom det masse friskt blod igjen etter en stund, men det varte bare et par dager mener jeg.

ORIGINAL: Black Beauty

det er bare sårskorpen fra morkaken som har løsnet og derfor blør du litt nå, helt normalt.

[:)][:)]

Back
Topp