Renselsen

LineMerethe

Gift med forumet
Jeg har nå ikke blødd på over en uke, håper blødningen er over. Er det noe sjanse for at det kommer tilbake spnn brått etter så lang tid? Lukten og farge i utfloden er der enda, men null blod.

Nå har jeg etter 7 uker og 3 dager ENDELIG kunnet gå over til et lite string innlegg i stede for det svææære saba binde og jeg sier bare en ting: kommer den hersens greiene tilbake nå såååå blir det F*** meg liv i leiren..... [:@]

Helt siden fødsel har min dabbet av gjennom uken og kom så kraftig igjen hver jævlade fredag... [&:]

Jeg blødde iallefall ikke mer når selve blødningen gav seg.. Merket ikke noe til det friske blodet som skulle komme etter ca 13-14 dager heller jeg..
Men utfloden vaaarte og varte, og når den endelig gav seg, fikk jeg mensen! [:'(] hehe.. var vel ikke svar på spørsmålet, men hos meg kom det iallefall ikke tilbake! Er jo en stund siden du fødte, så vil tro blødningen har gitt seg, siden du ikke har merket noe til den på så lenge!

Angående renselsen.. er det normalt at det lukter lenge? Er 3 uker siden jeg fødte.. Det lukter ikke like ille som i starten, men blir fortsatt kvalm når jeg går på do å skifter binn[:'(]

Det er visst helt vanlig[:'(]

Back
Topp