Renselsen obs tmi !!

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Er alle ferdig med den? Jeg er på 7+ uke nå og er sååå lei :arghh: Jeg blødde bare i noen få dager og så kom det blod da skorpa gikk, sånn etter halvannen uke. Jeg hadde keisersnitt og fikk beskjed om at det ikke var noe igjen. Har hatt slimete utflod med variasjonerav farger som jeg skjønner er normalt. Men uke etter uke? Tror det skal stoppe hundre ganger, men neste dag er det på’n igjen. Nå føler jeg det aldri skal ende:yuck: Kan man ha renselse utover 8 uker? Noen som har hatt det? For hvis det ikke ender snart må jeg vel sjekke for rester? Har hatt rester før etter en MA, og dette oppleves ikke likt egentlig. Derfor jeg håper det stopper snart.

Jeg hadde det i 9 uker med førstemann, 6 uker med andremann, og nå er jeg usikker på hva som er hva etter keisersnitt og utskrapning. Fikk en større blødning igjen denne uken(8 uker), men så ble det gul guffe igjen.

Det må være kjedelig! For meg så var det meste av blødning nesten over etter bare to uker Så det er nok veldig forskjellig. Ville sett ann litt kanskje, det er sikkert ikke helt unormalt og 6 uker er nok bare et gjennomsnittlig tall

Ja, får se det an litt. Bruker bare sånne tynne truseinnlegg som ikke synes, men er så kjedelig å ikke bli helt ferdig. Skulle heller bare fått en skikkelig blødning og så blitt ferdig med det.

Jeg hadde det i 9 uker med førstemann, 6 uker med andremann, og nå er jeg usikker på hva som er hva etter keisersnitt og utskrapning. Fikk en større blødning igjen denne uken(8 uker), men så ble det gul guffe igjen.

Gul guffe her også, og noen dager bare litt farget utflod. De sa de gjorde utskraping på meg også etter KS. Har hatt utskraping før, men det var jo bare noen små rester etter MA, så dette er jo en mye større sårflate. Får smøre på tålmodighetskrem ...

Back
Topp