Renselse

Sniker fra aug/september. Jeg er på min 12 uke:( har ikke feber eller magevondt så de regner ikke med at det er rester av morkake.... Men får ringe til legen i morgen så jwg får sjekket det ordentlig. Føles jo som en evigvarende mens....

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, så kjipt:confused: blør du mye? Eller er det bare sånn bitte litt? 12 uker er lenge...

Uff, så kjipt:confused: blør du mye? Eller er det bare sånn bitte litt? 12 uker er lenge...
Det er ikke veldig mye men nok tiø at det må bind til og ikle truseinnlegg:( trodde jeg var ferdig etter ca 6 uker men så begynte det igjen. Mulig at det er riften min det blør fra... Stinget mitt røk nok ganske tidlig. Men er jo ikke sikker på hvor det kommer fra så nå må det en sjekk til!

Det er ikke veldig mye men nok tiø at det må bind til og ikle truseinnlegg:( trodde jeg var ferdig etter ca 6 uker men så begynte det igjen. Mulig at det er riften min det blør fra... Stinget mitt røk nok ganske tidlig. Men er jo ikke sikker på hvor det kommer fra så nå må det en sjekk til!

Ah okey.. jeg husker at blødningen var veldig på og av etter min første..
Kansje greit med en sjekk ja, siden det har gått så lang tid ;) er sikkert ikke noe galt..men greit å vite hvor det kommer fra:)

12 dager siden fødselen her. Blør fortsatt, men slett ikke mye heldigvis. Sist blødde jeg i 7 uker og mye mer enn denne gangen, så satser på det stopper tidligere og:)

Sex 2 dager etter fødsel?! Neeeeeei takk! :P

Jeg har ikke lyst på en flekk, selv nå som alt kjennes normalt ut der nede..... Forrige gang tok det ca 5 uker før jeg turte å prøve, men da var jeg mye mer herpa der nede fordi storebror ble tatt ut med vakuum og jeg fikk en alvorlig rift. Denne gangen kjentes alt relativt normalt ut bare et par timer etterpå, og jeg ble ikke sydd på langt nær så mye :)

Nei tror nok det går fint, men jeg følte meg bare ikke klar psykisk..var redd det skulle gjøre vondt.. for siste opplevelse "der nede", var jo ikke akkurat behagelig :p haha.. men man skal vel helst vente til renselen er over, hvorfor vet jeg ikke :p men man kan jo ha rifter og sår osv, så kansje derfor?

hehe, nei..det kan du si:) Jeg vet ikke hva jeg skal forvente meg av smerter, da jeg er førstegangsfødende(bonusmamma i tillegg da)...bortsett fra jeg skjønner jo det er syyykt smertefullt :P

Ja, om man har sydd da sikkert...

Sex 2 dager etter fødsel?! Neeeeeei takk! :P

Jeg har ikke lyst på en flekk, selv nå som alt kjennes normalt ut der nede..... Forrige gang tok det ca 5 uker før jeg turte å prøve, men da var jeg mye mer herpa der nede fordi storebror ble tatt ut med vakuum og jeg fikk en alvorlig rift. Denne gangen kjentes alt relativt normalt ut bare et par timer etterpå, og jeg ble ikke sydd på langt nær så mye :)

Hahah sier jeg å!

Fikk bare en liiiten rift første gangen jeg føda..de to andre gangene har det bare vært sprukne blodkar som ble sydd.. nå denne siste gangen fikk jeg kun 1 sting :D (bare sånn at det ikke skulle gjøre så vondt å tisse) :)
Så det føles ganske normalt ut hos meg også denne gangen..men er laaaangt ifra klar for sex:eek::p

hehe, nei..det kan du si:) Jeg vet ikke hva jeg skal forvente meg av smerter, da jeg er førstegangsfødende(bonusmamma i tillegg da)...bortsett fra jeg skjønner jo det er syyykt smertefullt :P

Ja, om man har sydd da sikkert...

Hehe etter mine opplevelser (3 fødsler), så har riene vært så sterke at jeg omtrent ikke har kjent smertene "nedentil" når ungene har kommet ut:eek: (bortsett fra når riene har stoppa og hode har vært litt ute:P) så riene er det verste!;) men første gangen var jeg ganske så mørbanket der nede..men var vel mest stingene som gjorde vondt, spesielt etter at jeg hadde vært på do;) de to andre gangene har jeg ikke hatt noe vondt der etter fødsel:D men har ikke fått noe rifter de to gangene heller;):)

Hehe etter mine opplevelser (3 fødsler), så har riene vært så sterke at jeg omtrent ikke har kjent smertene "nedentil" når ungene har kommet ut:eek: (bortsett fra når riene har stoppa og hode har vært litt ute:p) så riene er det verste!;) men første gangen var jeg ganske så mørbanket der nede..men var vel mest stingene som gjorde vondt, spesielt etter at jeg hadde vært på do;) de to andre gangene har jeg ikke hatt noe vondt der etter fødsel:D men har ikke fått noe rifter de to gangene heller;):)

Må være herlig å ikke ha noe vondt etter fødsel...:D
Jaja, jeg må bare ta det som det kommer,haugevis har gjort det før meg så:P

Må være herlig å ikke ha noe vondt etter fødsel...:D
Jaja, jeg må bare ta det som det kommer,haugevis har gjort det før meg så:P

Hehe ja, dette klarer du fint ;) vi er tross alt laget for det :) og det er sååå godt når ungen er ute og man får holde denne lille:rolleyes::D♡ ubeskrivelig følelse!

Hehe ja, dette klarer du fint ;) vi er tross alt laget for det :) og det er sååå godt når ungen er ute og man får holde denne lille:rolleyes::D♡ ubeskrivelig følelse!

Hihi, jaaa...det må være helt magisk. Gleder meg helt enormt. Overveldende følelse vil jeg tro. Så spent, så spent<3<3:love7:love2:love7

Hihi, jaaa...det må være helt magisk. Gleder meg helt enormt. Overveldende følelse vil jeg tro. Så spent, så spent<3<3:love7:love2:love7

Hehe ja, hvertfall på første barnet! For det er en opplevelse man ikke har vært borti før.. husker godt at med engang første kom ut, var da det virkelig gikk opp for meg at vi skulle bli foreldre:p tenkte "det er virkelig en baby jo:eek:" hahah:p

Når har du termin igjen?

Med første blødde jeg vel 5-6 uker, men relativt lite de siste par ukene da.
Er bare 9 dager siden fødsel nå, så har ikke noen forventning om at det stopper med det første. Blør fortsatt mye, sånn at jeg må gå med nattbind hele tiden. Kjipe greier :/ Har heldigvis ikke så vondt nedentil denne gangen da, siden jeg "bare" revnet og ikke ble klippet.

Hehe ja, hvertfall på første barnet! For det er en opplevelse man ikke har vært borti før.. husker godt at med engang første kom ut, var da det virkelig gikk opp for meg at vi skulle bli foreldre:p tenkte "det er virkelig en baby jo:eek:" hahah:p

Når har du termin igjen?

Hihi, sweet<3 Min egen lille skatt liksom:D
27okt, så var akkurat 1 uke til termin i går da:)

Hihi, sweet<3 Min egen lille skatt liksom:D
27okt, så var akkurat 1 uke til termin i går da:)

Oj så spennede :D skal nok bli godt å være ferdig?:P håper du slipper å gå over tida da, hvertfall langt over tida :P :)

Oj så spennede :D skal nok bli godt å være ferdig?:p håper du slipper å gå over tida da, hvertfall langt over tida :p :)

Ja, skal bli godt å få prinsen vår ut:D Har ganske mye vondter nå, og ja verre blir det:P Også alle de der spm/tankene...hva er dette..rier eller kynnere...skal jeg ringe, ikke ringe...haha..*dauer*

Ja, skal bli godt å få prinsen vår ut:D Har ganske mye vondter nå, og ja verre blir det:P Også alle de der spm/tankene...hva er dette..rier eller kynnere...skal jeg ringe, ikke ringe...haha..*dauer*

Haha du kan trøste deg med at man blir ikke klokere på det selv om man har føda før :P haha.. nå 3 gangen har jeg nesten vært mer usikker enn de to andre gangene :P men når det virkelig er rier på gang, så vet man det ;)

Haha du kan trøste deg med at man blir ikke klokere på det selv om man har føda før :p haha.. nå 3 gangen har jeg nesten vært mer usikker enn de to andre gangene :p men når det virkelig er rier på gang, så vet man det ;)

Okei, godt å høre:D Jeg er iallefall totalt forvirra...dakar mannen min sier jeg:P

Okei, godt å høre:D Jeg er iallefall totalt forvirra...dakar mannen min sier jeg:P

Haha skjønner hvordan du har det ;) blir gøy når alle i denne gruppa har fått babyene sine :)

Back
Topp