Renselse

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lillebror er 15 dager gammel, og allerede ser det ut til at jeg straks er ferdig med renselsen.... Det var kjapt!

Noen andre?

Nja, 3 uker her, men det er ikke mye som kommer gitt. Herlig det da :)

En uke siden fødsel her, og blør mindre enn en vanlig mens. Har igrunn blødd veldig lite denne gang! Herlig! Fikk forresten et supert tips av jordmor når det gjelder blødning. man skal visst tisse mye og før hver amming. PÅ denne måten trekker livmor seg fortere sammen, og man blør da mindre!:)

5 dager siden fødsel, og blør nesten ingenting :D men kommer vel mer om en liten stund :P

herlig :-) her er det 10 dager siden fødsel og blør en del mindre enn vanlig mens, til tider ingenting også kommer det litt også er det en stund med nesten ingenting igjen :-)

Har dere vondt enda? Her har jeg enda ikke født, syns det høres lenge ut å blø i 10-15 dager.. ;) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har dere vondt enda? Her har jeg enda ikke født, syns det høres lenge ut å blø i 10-15 dager.. ;) :)

Vondt har jeg ikke. Hadde egentlig bare vondt de første, nja, fem dagene. Og det var vel aldri vondt forresten. Mer ubehagelig. Det r vanlig å blø opptil seks uker etterpå så femten dager er jo ikke ille!;)

Her er det 4 uker siden fødsel. sluttet og blø ca 2 uker etter, men har begynt og blø litt igjen nå

Vondt har jeg ikke. Hadde egentlig bare vondt de første, nja, fem dagene. Og det var vel aldri vondt forresten. Mer ubehagelig. Det r vanlig å blø opptil seks uker etterpå så femten dager er jo ikke ille!;)

Man kan blø i 8-10 uker..men da kommer det lite da ;)

Har vare hatt noen etterrier, men ikke så vondt at jeg har trengt smertestillende :)

Det varierer sykt det der da skjønner jeg...håpe ikke jeg blør for eks 10 uker altså:eek:Det er forhåpentligvis sjelden eller? Også er det null sex helt til man ikke blør?
Ja, jeg har ikke peil:P

Det varierer sykt det der da skjønner jeg...håpe ikke jeg blør for eks 10 uker altså:eek:Det er forhåpentligvis sjelden eller? Også er det null sex helt til man ikke blør?
Vet ikke hva som er vanlig i forhold til lengde men vet at på sykehuset sa de at man ikke bør ha seg før man slutter å blø. Og det er KJIPT for her kom lysten tilbake med en gang hu var ute. Hehe. Går bare og venter :P

Vet ikke hva som er vanlig i forhold til lengde men vet at på sykehuset sa de at man ikke bør ha seg før man slutter å blø. Og det er KJIPT for her kom lysten tilbake med en gang hu var ute. Hehe. Går bare og venter :p

hehe, godt lysten er der;):D

Etter første så blødde jeg i hvertfall 8 uker, men var bare bitte litt brunt blod de siste ukene.. men kjedelig å måtte gå med bind bare fordi det kunne komme bitte litt :P jeg har lest om folk som har hatt sex 2 dager etter fødsel:eek: så man kan vel ha det om man føler man er klar for det :P jeg selv har ventet i ca 3 måneder før jeg tørte.. hehe..

Med første blødde jeg i 8 uker, og det kom masse.. med nr 2 så blødde jeg i 4 uker, og helt i starten kom det nesten ingenting men når jeg kom hjem og fikk slappa av tok det seg opp, men blødde ikke på langt nær så mye som med første..

Etter første så blødde jeg i hvertfall 8 uker, men var bare bitte litt brunt blod de siste ukene.. men kjedelig å måtte gå med bind bare fordi det kunne komme bitte litt :p jeg har lest om folk som har hatt sex 2 dager etter fødsel:eek: så man kan vel ha det om man føler man er klar for det :p jeg selv har ventet i ca 3 måneder før jeg tørte.. hehe..

Ja, er det jeg tenker også...skal man tørre liksom...:) Er infeksjonsfare da eller? hmm...

jeg blødde i 6 uker med første, men da hadde jeg vondt bare i 4-5 dager. denne gangen tror jeg ikke at jeg kommer til å blø så lenge, men har litt vondt ennå 11 dager etter fødsel.

Ja, er det jeg tenker også...skal man tørre liksom...:) Er infeksjonsfare da eller? hmm...

Nei tror nok det går fint, men jeg følte meg bare ikke klar psykisk..var redd det skulle gjøre vondt.. for siste opplevelse "der nede", var jo ikke akkurat behagelig :P haha.. men man skal vel helst vente til renselen er over, hvorfor vet jeg ikke :P men man kan jo ha rifter og sår osv, så kansje derfor?

Sniker fra aug/september. Jeg er på min 12 uke:( har ikke feber eller magevondt så de regner ikke med at det er rester av morkake.... Men får ringe til legen i morgen så jwg får sjekket det ordentlig. Føles jo som en evigvarende mens....

Back
Topp