Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vondt har jeg ikke. Hadde egentlig bare vondt de første, nja, fem dagene. Og det var vel aldri vondt forresten. Mer ubehagelig. Det r vanlig å blø opptil seks uker etterpå så femten dager er jo ikke ille!Har dere vondt enda? Her har jeg enda ikke født, syns det høres lenge ut å blø i 10-15 dager..
Sent from my iPhone using BV Forum
da jeg fikk første blødde jeg i 6 uker.. det var kjedelig det...Har dere vondt enda? Her har jeg enda ikke født, syns det høres lenge ut å blø i 10-15 dager..
Sent from my iPhone using BV Forum
Vondt har jeg ikke. Hadde egentlig bare vondt de første, nja, fem dagene. Og det var vel aldri vondt forresten. Mer ubehagelig. Det r vanlig å blø opptil seks uker etterpå så femten dager er jo ikke ille!
Vet ikke hva som er vanlig i forhold til lengde men vet at på sykehuset sa de at man ikke bør ha seg før man slutter å blø. Og det er KJIPT for her kom lysten tilbake med en gang hu var ute. Hehe. Går bare og venterDet varierer sykt det der da skjønner jeg...håpe ikke jeg blør for eks 10 uker altsåDet er forhåpentligvis sjelden eller? Også er det null sex helt til man ikke blør?
Ja, jeg har ikke peil
Vet ikke hva som er vanlig i forhold til lengde men vet at på sykehuset sa de at man ikke bør ha seg før man slutter å blø. Og det er KJIPT for her kom lysten tilbake med en gang hu var ute. Hehe. Går bare og venter
Det varierer sykt det der da skjønner jeg...håpe ikke jeg blør for eks 10 uker altsåDet er forhåpentligvis sjelden eller? Også er det null sex helt til man ikke blør?
Ja, jeg har ikke peil
Etter første så blødde jeg i hvertfall 8 uker, men var bare bitte litt brunt blod de siste ukene.. men kjedelig å måtte gå med bind bare fordi det kunne komme bitte litt jeg har lest om folk som har hatt sex 2 dager etter fødsel så man kan vel ha det om man føler man er klar for det jeg selv har ventet i ca 3 måneder før jeg tørte.. hehe..
Ja, er det jeg tenker også...skal man tørre liksom... Er infeksjonsfare da eller? hmm...