Renselse lukter

Emfi

Glad i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Lukter det hos dere også? Synes det lukter grusomt ekkelt..
 
Nei, eller det lukter likt mensen ish? :hilarious: har ikke reagert på lukten til nå ihvertfall... kanskje ta kontakt med legen hvis det lukter helt grusomt? Kan være påbegynnende livmorinfeksjon.. :wideyed:
 
Det skal ikke være illeluktende nei. Omtrent som mensen som Blueheart også nevnte. Da renselsen luktet ille hos meg etter tredjemann ble født så viste det seg at det fortsatt satt igjen en del av morkaken. Jeg ville ha ringt fastlegen hvis jeg var deg og drøftet det litt.
 
Er på sykehuset og venter på sjekk, har ikke feber eller magesmerter heldigvis. Men kan jo være begynnelsen på noe.
 
Er på sykehuset og venter på sjekk, har ikke feber eller magesmerter heldigvis. Men kan jo være begynnelsen på noe.
Så bra at de sjekker det. En vet jo aldri. Jeg hadde heller ikke feber den gangen.
 
Hun fant litt rester men mente det var normalt og at det skulle komme ut av seg selv. Åh, at det måtte være noe etter fødselen også!! Drit lei av sykehus og å bli tatt på:p Regner nesten med at det blir utskraping, for feberen stiger..
 
Å nei stiger feberen. Huff håper du slipper utskrapning da…
 
Synes det lukter litt som mensen, absolutt ikke digg.
Håper du slipper utskrapning og infeksjon :happy:
 
Back
Topp