Renselse, hvor lenge?

Aurelia Aurita

Andre møte med forumet
Når skal man slutte å blø? Her er jeg på tredje uka etter fødsel og føler at jeg aldri blir ferdig! Hva er vanlig?
 
Alt fra tre til seks uker er normalt så du er innafor :)
 
Her er fjerde uka passert og lurer på om det er slutt nå... Men trodd det før og plutselig er det frisk rødfarge igjen....
 
Ser ut som det snart er ferdig her, 4 uker i morgen. Helt normalt at det tar tid ;)
 
Straks på 3 uka, blør ganske kraftig med friskt blod enda...
 
Godt å høre det er flere, da er det bare å være tålmodig da :)
 
Jeg blødde i ca 5 uker :)
Så var det 3 uker "pause" før mensen kom tilbake
 
Varte 3 uker her
 
Var visst å tro på julenissen å tro det var over... Ca 1,5 døgn uten noe nesten, bare litt brunt men kom det røde tilbake på morraen i dag..... Ikke så mye da men likevel :p
 
Her e d snart 4 uker :p kjenner jeg er drit lei av å blø allerede selv om jeg ikke har blødd på 9mnd :p
 
Her er det likt men jeg fødte for 3 uker siden
Trodde jeg kunne slippe jubelen løs i forrige uke etter fem uker, men plutselig dukka det opp litt rødt igjen!! Men ikke noe særlig mer enn for å skremme meg litt ;)

Men nå tror jeg jeg er ferdig :p
 
Trodde jeg kunne slippe jubelen løs i forrige uke etter fem uker, men plutselig dukka det opp litt rødt igjen!! Men ikke noe særlig mer enn for å skremme meg litt ;)

Men nå tror jeg jeg er ferdig :p
Forrige gang hadde jeg det helt likt. Holdt på i nesten 6 uker..
 
Blødde i 10 dager bare her. Mn hadde bittelitt sånn annafarge slim greie litt etterpå. Er 4 uker siden fødsel!
 
Holdt på fire uker. Nå er mini 6,5 uke og mensen kom! Baaah..
 
Her er det ei stund siden jeg har blødd ordentlig, men det driver å kommer litt blodtilblanda slim

Samme her, eller er ikke rødt men mer brunt. Men kommer ikke mye av det....

Deilig å være ferdig med renselsen så håper jeg ikke mensen dukker opp med det første :p
 
Blødde en god del i fem uker. Nå er lille seks uker + en dag, og jeg har hatt tre dager uten spor av blod, så satser på renselsen er over nå :)
 
Har ikke hatt renselse, kom kun noen få dråper blod.
 
Back
Topp