Renselen...

Blitz

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Blir ikke helt klok på dinne renselen..
Er nå snart 3 uker siden fødselen, og den første uka følgte renselen etter "boka"..
Jeg har alltid hatt blødninger (aldri den hvitaktige utfloden som dei sir skal komme). Det er som en liten mensblødning (hatt det heile tida), og det lukter som mensen (bruker et vanlig bind).
Sorry om det blei ekle detaljer..
Er så redd for at ikke alt er som det skal? Da jeg leser at det skal være hvit/gulaktig uflod, men at jeg kan blø opptil 6-8 uker. Blir ikke klok :confused::eek:
 
Jeg har heller ikke hatt hvitaktig utflod (ikke hørt om at man skal ha det, heller :)). Jeg var ferdig med renselsen etter 5 uker og både denne gangen og forrige gang blødde jeg mindre og mindre og utfloden ble brunaktig, som ved slutten av mensen. Synes det du beskriver høres helt normalt ut :)
 
Hvitaktig utflod har jeg aldri hørt at man skal ha...? Jeg hadde "mensen" i ukesvis med forrige mann, blødde mindre og mindre og mot slutten kun brunaktig. Ser ut til å følge samme greia nå.
 
Tror ikke du skal bekymre deg for det.. Den utfloden er sårvæske som kommer sammen med blodet så det er ikke så lett å skille.. Jeg har bare sett det som litt gulaktig i bindet.. Men nå ser det ut som jeg er ferdig med hele blødningen heldigvis..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Takk for svar! Da er det nok normalt med tanke på at andre også har det samme :) er mindre idag :) gleder meg til det er over!
Og mensen kan bare vente med å komme til jeg er ferdig å amme. Hihi :)
 
Back
Topp