EtLiteGullTil
Forelsket i forumet
Noen som har hatt dypvogna på rens før?
Mer spesifikt en Emmaljunga mondial. Går ikke ann å ta av trekket på hele.
Pris?
Pris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt av trekket på bag'en på min Emmaljunga Mondial, og vasket i vaskemaskinen. Skrudde opp skruer og alt, platen i bunnen av bag'en var utav, så jeg fikk rengjort skikkelig! Gikk helt fint, men lurt å legge skruer og deler strategisk slik at du ikke glemmer hva som skal hvor.Noen som har hatt dypvogna på rens før?
Pris?
Jeg har hatt av trekket på bag'en på min Emmaljunga Mondial, og vasket i vaskemaskinen. Skrudde opp skruer og alt, platen i bunnen av bag'en var utav, så jeg fikk rengjort skikkelig! Gikk helt fint, men lurt å legge skruer og deler strategisk slik at du ikke glemmer hva som skal hvor.
Jeg brukte milo og vasket på ullvask [emoji6] Hatt av trekket til sittedelen og vasket det også, etter å ha blitt truffet av en duebæsj [emoji85] Det gikk også helt fint. Hadde også fra hverandre en Emmaljunga Scooter som jeg arvet, og vasket trekket i maskinen[emoji106] Så jeg har god erfaring med å vaske Emmaljunga [emoji1]OK, da skal jeg prøve det. Takk
Leste en som hadde betalt 3000kr for en rens, og da kan jeg nesten heller kjøpe en ny vogn![]()