Rense vogn

EtLiteGullTil

Forelsket i forumet
Noen som har hatt dypvogna på rens før?
Mer spesifikt en Emmaljunga mondial. Går ikke ann å ta av trekket på hele.
Pris?

Noen som har hatt dypvogna på rens før?
Mer spesifikt en Emmaljunga mondial. Går ikke ann å ta av trekket på hele.
Pris?
Jeg har hatt av trekket på bag'en på min Emmaljunga Mondial, og vasket i vaskemaskinen. Skrudde opp skruer og alt, platen i bunnen av bag'en var utav, så jeg fikk rengjort skikkelig! Gikk helt fint, men lurt å legge skruer og deler strategisk slik at du ikke glemmer hva som skal hvor.

Jeg har hatt av trekket på bag'en på min Emmaljunga Mondial, og vasket i vaskemaskinen. Skrudde opp skruer og alt, platen i bunnen av bag'en var utav, så jeg fikk rengjort skikkelig! Gikk helt fint, men lurt å legge skruer og deler strategisk slik at du ikke glemmer hva som skal hvor.

OK, da skal jeg prøve det. Takk :)
Leste en som hadde betalt 3000kr for en rens, og da kan jeg nesten heller kjøpe en ny vogn ;)

OK, da skal jeg prøve det. Takk :)
Leste en som hadde betalt 3000kr for en rens, og da kan jeg nesten heller kjøpe en ny vogn ;)
Jeg brukte milo og vasket på ullvask [emoji6] Hatt av trekket til sittedelen og vasket det også, etter å ha blitt truffet av en duebæsj [emoji85] Det gikk også helt fint. Hadde også fra hverandre en Emmaljunga Scooter som jeg arvet, og vasket trekket i maskinen[emoji106] Så jeg har god erfaring med å vaske Emmaljunga [emoji1]

Alternativt kan jeg anbefale å ta den med inn i dusjen, sammen med en skuresvamp og vaskepulver uten parfyme. Først fukter du forsiktig der du ønsker å rense, så drysser du på litt vaskepulver, skrubber forsiktig med skuresvampen, skyller og lar den tørke :) Sånn vasket jeg både bagdelen min og voksiposene :)

Biltema har en dampvasker til 299, kanskje noe å prøve?

Oppdater gjerne med egne erfaringer du gjør deg også:)

Back
Topp