• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

rens av skinnsofa

MammaTilEmilie

Gift med forumet
vi har fått noen hvite flekker på sofaen fra mini som har kost seg litt med melk og sånn i sofaen men får det ikke bort..
viser ikke så veldig godt men eg ser det og syns ikke det er noe fint..

noen som har hatt lignende problem og vet noe som får det bort?
sitter ganske bra fast nå sikkert siden eg ikke har fått det bort.

dyttehjelp ønskes :D

har du prøvd sånn shampogreie for skinn? Vi kjøpte noen pakker med vask, rengjøring og shining på bohus hvor vi kjøpte sofaen.

ORIGINAL: Divinity

har du prøvd sånn shampogreie for skinn? Vi kjøpte noen pakker med vask, rengjøring og shining på bohus hvor vi kjøpte sofaen.

vi prøvde me en type.. husker ikke hva den heter
men du tar først sprit og så bruker du en "krem" og smøre inn med etterpå men er ikke sikkert det er den samme..
vet du hva den heter så eg kan sjekke?

Fins egne rense og pleiemidler til skinnsofa å få kjøpt på møbelbutikker.. 

ORIGINAL: Sicily

Fins egne rense og pleiemidler til skinnsofa å få kjøpt på møbelbutikker.. 

vi har prøvd en type men den funket ikke..
så lurer på om andre har prøvd og som har funket

ORIGINAL: MammaTilEmilie

vi prøvde me en type.. husker ikke hva den heter
men du tar først sprit og så bruker du en "krem" og smøre inn med etterpå men er ikke sikkert det er den samme..
vet du hva den heter så eg kan sjekke?

Den jeg har heter colourlock. En pakke som inneholder en mild såpe + en krem som skal bidra til å forhindre bleking og hjelper til med å holde læret rent.

da skal eg undersøke hva den vi har heter og er det ikke den skal eg teste den ut.:)
tusen takk

Vi brukte skinn-shine...egentlig beregnet for skinninteriør på bil, men fungerte helt fint på sofaen[;)]

ORIGINAL: *amuha*

Vi brukte skinn-shine...egentlig beregnet for skinninteriør på bil, men fungerte helt fint på sofaen[;)]

sånne servietter som man kjøper på bensinstasjonen de?

Back
Topp