"Renovere" dukkehus?

W1ke

Elsker forumet
Noen som har gjort det???

Fant et forum med folk som byggde og innredet dukkehus, men det hadde ikke vært aktivitet der på et par år.

Har nemlig et noenåtjueår gammelt Lundby dukkehus stående, fra jeg var lita. Nå kunne jeg tenkt meg å fixet opp det igjen å hatt det til pynt.

Men hvor finner jeg "tapet" å gulv osv? Hva med rimelige møbler? Trenger ikke være orginal lundby, men må passe i str. Har lett på e-bay, men det er jo så råttent dyrt.

Kan man bruke mønsterark som man bruker til scrapping f.eks til tapet å gulv?

Ønsker tips å råd[:D]

Jeg gjorde det med mitt gamle Lundeby-hus. .)

Kjøpte tapet, takk-papir, gulv-belegg  osv på panduro.  :)

Har lenge tenkt på det, men har ikke funnet noe som passet. Noen som har bilder etter en make over[:D]

HAr tenkt samme tanken selv og.....meeeeen sliter med det samme..hvor skal jeg klare å skaffe utstyr

Vet panduro hadde masse "tapeter", "gulvbelegg", "fliser" og en haug med flotte dukkemøbelsett og smådetaljer for mange år tilbake....men de har sluttet å selge det..[&o]

Panduro var det jeg hadde sett det ja! Husket å ha sett noe sted, men ikke f*** om jeg kunne huske hvor.

Men har de sluttet å selge??? Hvorfor???

Ingen andre steder man kan finne da?

jeg holder på med ett malt og ett som skal tapetseres, jobber i byggevarebutikk så har med tapetprøver, gulvbeleggprøver osv. fra jobb jeg skal bruke

Back
Topp