Rennende pupp

~miluna~

Forumet er livet
hmm.. når jeg ammer med den ene, så renner det alltid fra den andre [:@] må ha sånn melkekopp fra apoteket.
Bare lurer, hva med de man ser ute som drar fram puppen og ammer i vei? har de sånn kopp gjemt i bh`n? litt pez å måtte bruke sånn i all "offentlighet" da, må jo lissom rigges litt på plass.

Andre med rennende jur?

Andre med rennende jur?

Mine spruter stråler!! Tror jeg ammer i skjul jeg.. hehe..

Jepp, bruker samlekopp her også. Om man har slike med luftehull kan en jo rigge de på plass før en går ut. Får da voldsomt til struttepupper, men det er vel bare greit og skulle føre til mange, lange misunnelige blikk fra jenter i det offentlige rom [;)]

her renner motsatt pupp som det blir diet av. Da bruker jeg "ringe knapp metoden". Altså holder pekefinger på brystvorten i noen sekunder, akkurat som jeg ringer på døren...[;)] Det funker!

ORIGINAL: BabyMama

Jepp, bruker samlekopp her også. Om man har slike med luftehull kan en jo rigge de på plass før en går ut. Får da voldsomt til struttepupper, men det er vel bare greit og skulle føre til mange, lange misunnelige blikk fra jenter i det offentlige rom [;)]

tjihi, det ser ikke veldig ekte ut med sånne struttepupper, men pytt pytt, hvis man kan få non misunnelige blikk så [;)][8D]

ORIGINAL: carina82

her renner motsatt pupp som det blir diet av. Da bruker jeg "ringe knapp metoden". Altså holder pekefinger på brystvorten i noen sekunder, akkurat som jeg ringer på døren...[;)] Det funker!

godt tips, skal prøve det neste gang [:D]

Hihi.. Stakkars Benjamin svelgte vrangt her en dag, så jeg måtte ta ham opp for at han skulle få bedre mulighet til å puste. Da sto strålen rett ut i rommet! Ikke rart han svelgte vrangt.....[:D]

mimre litt jeg også [:D]

hehe... jeg så ikke på datoen... åh kjære tid tenkte jeg... har de så mye melk enda [:D][:D][8D][:D]
kjekt å mimre litt ja. Må begynne å sjekke datoen bedre for jeg får lettere sjokk [:D][:D][:D]

*kniiiiis* [:D]

Back
Topp