Rennende øyne

VeraSverige

Betatt av forumet
Jeg har hatt rennende øyne noen uker, tårene renner og av og til kommer det litt "puss" eller noe ut av øyekroken. Jeg hadde det forsåvidt en gang rett før jeg ble gravid også, og en gang i vår, men lurte på om noen av dere har det samme? Det er ganske irriterende, men nå er jeg bare hjemme og bryr meg ikke så mye...

Hadde det i oktober og februar også, så det er litt merkelig i så fall. Var hos lege og spesialist forrige gang, men de fant ingenting, da meg noen dråper som ikke funket og sa at det gikk over. Prøver med dråper nå også, men det hjelper ikke så mye. Har ikke orket å gå til lege nå, og vil ikke ta så mye medisiner når jeg er gravid. Men det er jo litt kjedelig... Håper det går over snart!

Vet ikke om dette blir akkurat det samme, men øyene mine renner til tider veldig. Pleier å spøke med at nå graviditeten gjør at tårekanalene mine ikke er normale lenge. Kom ila svangerskapet. Mascara er til tider umulig å bruke for øyene renner så. :S

Her kom det ihvertfall ila graviditeten, så håper dt forsvinner når det e over. Om det vedvarer etter graviditeten for din del, så kan du jo snakke med lege mpt evt. medisin bruk :)

Krysser fingrene for oss begge :)

Uff det er noe dritt! Hadde det ett år, fikk nye kurer og dråper konstant uten effekt. til slutt staket de opp tårekanalene og jeg ble mye bedre :) håper det blir bedre for deg

Back
Topp