Rennende øyne

LineMerethe

Gift med forumet
Først var det grønnt som kom ut av øyet på henne, nå er det en blanding av grønnt og blankt. Rundt øyet er hun rød, og litt hoven, så selvet øyet er litt mindre enn det friske. På sykehuset sa de at det var tette tårekanaler, men nå er jeg i tvil.. Kan det være øyebettennelse?[8|]

Snakk med lege så får du øyedråper til henne. [:)]
Her må vi dryppe litt innimellom. Lillegutt her har tette tårekanaler og det blir veldig lett betennelse da ser jeg.

drypp morsmelk i øyet [:)]

Det kan jeg prøve. Kjæresten har legetime på onsdag, så tenkte jeg skulle høre om de hadde 5 minutter til ho da samtidig.

Her er det også slik, var til doktoren på fredag, men fikk bare beskjed om å fortsette å dryppe med morsmelk. Ble det ikke bedre innen 14 dager så skulle vi komme tilbake. Han sa at de gir ikke dråper til sååå småe med mindre de er røde innpå hvitøyet.

Og så er det viktig at når du renser vekk puss fra øyet, så skal du gni innover mot nesa, og ikke utover mot tinningen. Dette stimulerer nemlig tårekanalene. [:)]

ja jeg tørker innover[:)] Får gi det litt mer tid og se ann om det blir bedre[;)]

Mathea hadde også en sånn periode, Line Merethe. Og jeg dryppa henne rett i øyet hver gang jeg ammet henne, lot det ligge en stund før jeg tørket med en ren klut utafra og innover. Hun gikk fra å være grønn til å bli helt gul/oransje i pusset før det plutselig ga seg. Nå skvetter jeg innpå litt mm av og til bare for å forebygge litt [:)] 

Back
Topp