Rengjøringspose i mikro?

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Noen som har testa det? Mendela har slike poser for å rengjøre pumpedelene i mikro på 3min. Noen som har testa? Synes det er så tiltak å koke.

Nei, men det skal jeg. FARLIG å koke... Og det var ikke engang den av oss med ammetåke som stelte istand det ;)

Vi koker ikke utstyr lenger nå. Som min svigerinne som er overlege sa: det der driver man bare med med førstemann! Her er det egen kost til flasker og ellers rennende varmt vann og såpe. Eller oppvaskmaskin!!

Vi har sterilisator, men eg har brukt smokke boksen fra mam som er sånn mikro 3 min greie, funka fett ;)

Dette er tredjemann og koker frem til 4mnd, gjort med alle. Men smokkene kokes kanskje ikke like ofte som med førstemann ;)

Her er andremann og vi koker enda. Fikk beskjed av hs at flasker med melk i alltid skulle kokes. Så vi kokte så lenge han fikk melk på flaske, og gjør nok det nå og:)

Jeg prøvde medela-posen på juleferie. Den var helt grei å bruke, men ikke mindre arbeid enn å koke I en stor gryte. Jeg måtte jo ta de varme delene ut av posen for tørking. Med gryte heller jeg bare av vannet og lar dem tørke I gryta.

Pumpedeler koker jeg forresten også for å unngå brystbetennelse og sopp, så det kommer jeg til å fortsette med til lenge etter at baby er begynt å smake på stuegulvet og sandkassa.

Back
Topp