Renbuebaby

Maibaby19

Andre møte med forumet
Andre enn oss som venter regnbuebaby? ❤
Blei gravid 2 månad etter operasjon for ex.u. Der dem fjerna høyre eggleder. Så utrolig takknemmelig og litt øvegidd over at det gjekk såpass fort!

Blei gravid 2 månad etter operasjon for ex.u. Der dem fjerna høyre eggleder. Så utrolig takknemmelig og litt øvegidd over at det gjekk såpass fort!
Vi har to senaborter og en SA bak oss, dette blir en etterlengtet regnbuebaby :Heartred

2 MA bak meg så håper denne sitter :Heartred

Hva er regnbuebaby?

Når man venter et "Regnbuebaby" så vil det si at det er en baby som er veldig etterlengtet etter at man har mistet tidligere. Det er på en måte lys etter sorgen. Man har ønsker et barn veldig også mister man i en abort/senabort eller dødfødsel.

Vi mistet tvillinger i MA i februar. Vi ventet til etter opprinnelig termindato 15 september før vi prøvde på nytt. Hadde eggløsning rundt 18 september og ble gravid på første forsøk ❤️ Vi gleder oss enormt, og håper denne sitter godt!

2 MA bak meg så håper denne sitter :Heartred
Hei :) Jeg har også 2 MA bak meg. Kan jeg spørre om du fikk støttemedisiner denne gang? Jeg bruker levaxin for lavt stoffskifte, da den var litt høy, selv om jeg ikke har fått påvist lavt stoffskifte. Lutinus (brukte det forrige gang også) og klexane sprøyter. Håper sånn at det skal gå denne gangen :smiley-angelic001

Vi venter vel en så kalt regnbue baby vi også:happy:
Hatt en SA og en MA før vi tok en liten prøvepause. Men nå på 2 PP så satt den igjen! Håper denne lille har planer om å klamre seg fast helt til slutten:Heartred

Hei :) Jeg har også 2 MA bak meg. Kan jeg spørre om du fikk støttemedisiner denne gang? Jeg bruker levaxin for lavt stoffskifte, da den var litt høy, selv om jeg ikke har fått påvist lavt stoffskifte. Lutinus (brukte det forrige gang også) og klexane sprøyter. Håper sånn at det skal gå denne gangen :smiley-angelic001
Hei. Jeg gjennomgår IVF behandling og har automatisk støttemedisiner. Men de 2 MA var etter spontane graviditeter utenom IVF behandlingen.
Jeg gikk på fragmin i 20 dager og bruker Utrogestan frem tom uke 10.

Håper for deg:Heartred

*sniker* Kanskje :)
To positive tester idag, med termin helt i slutten av juni hvis det går bra. Har mistet et levendefødt barn og hatt en MA tidligere :) Men har fått friske barn etter dette. Men tør ikke melde meg inn her før den digitale kommer frem og er positiv, da det er så tidlig enda :)

*sniker* Kanskje :)
To positive tester idag, med termin helt i slutten av juni hvis det går bra. Har mistet et levendefødt barn og hatt en MA tidligere :) Men har fått friske barn etter dette. Men tør ikke melde meg inn her før den digitale kommer frem og er positiv, da det er så tidlig enda :)

Håper virkeleg på da beste då men forstår godt at du ikkje ønsker å melde deg inn heilt enda. Hjertelig velkommen er du iallefall om du er gravid ❤

Back
Topp