Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har to senaborter og en SA bak oss, dette blir en etterlengtet regnbuebabyAndre enn oss som venter regnbuebaby? ❤
Blei gravid 2 månad etter operasjon for ex.u. Der dem fjerna høyre eggleder. Så utrolig takknemmelig og litt øvegidd over at det gjekk såpass fort!

2 MA bak meg så håper denne sitterAndre enn oss som venter regnbuebaby? ❤
Blei gravid 2 månad etter operasjon for ex.u. Der dem fjerna høyre eggleder. Så utrolig takknemmelig og litt øvegidd over at det gjekk såpass fort!

Hva er regnbuebaby?
Hei2 MA bak meg så håper denne sitter![]()

Hei. Jeg gjennomgår IVF behandling og har automatisk støttemedisiner. Men de 2 MA var etter spontane graviditeter utenom IVF behandlingen.HeiJeg har også 2 MA bak meg. Kan jeg spørre om du fikk støttemedisiner denne gang? Jeg bruker levaxin for lavt stoffskifte, da den var litt høy, selv om jeg ikke har fått påvist lavt stoffskifte. Lutinus (brukte det forrige gang også) og klexane sprøyter. Håper sånn at det skal gå denne gangen
![]()

*sniker* Kanskje
To positive tester idag, med termin helt i slutten av juni hvis det går bra. Har mistet et levendefødt barn og hatt en MA tidligereMen har fått friske barn etter dette. Men tør ikke melde meg inn her før den digitale kommer frem og er positiv, da det er så tidlig enda
![]()