OldieGoldie
Elsker forumet
Kom plutselig til å tenke på henne.. Hvor er hun blitt av? Hun var jo ganske aktiv før, men nå har jeg ikke sett hun skrive på leeeeenge..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tanketrollet
Hehe, og jeg svarer igjen.
Hun er ikke så aktiv her inne lenger. Hun koser seg med Iljén, og har det bare bra.
Nå har hun gått ut i jobb igjen også, og hun jobber turnus, så er ikke så mye datatid på henne lenger.
Men jeg kan hilse neste gang jeg snakker med henne jeg [:D]
ORIGINAL: Juliett
JA, du må hilsa [:)]
Og når me e innpå folk som ikje e her lengre, kor e gravidelillemeg?
ORIGINAL: MorStine
Ho forsvann frå forumet etter ein tråd om det å la babyen grine. Ho blei litt "angrepet" etter å ha sagt at ho ikke tok opp barnet sitt dersom det gren slik at det ikke skulle bli bortskjemt.
ORIGINAL: MorStine
Ho forsvann frå forumet etter ein tråd om det å la babyen grine. Ho blei litt "angrepet" etter å ha sagt at ho ikke tok opp barnet sitt dersom det gren slik at det ikke skulle bli bortskjemt.
Oi, jaaaa, huske den tråden. Jøss, har ikje vært her siden då. Va vel ikje meiningå det sko bli sånn da.. Utrolig synd
ORIGINAL: MammaOkt
Må lære meg å lese heeele tråden før jeg svarer ser jeg[8D]
Så bra at alt er i orden, og at hun rett og slette bare ikke får tid til så mye pc - må hilse henne Tanketrollet[:)]
Ang gravidlillemeg så er det jo synd at det ble slik at hun forsvant rett etter en diskusjon. Sårt tema dette med baby og gråting, og ble nok derfor mange følelsesladde ytringer. Håper det går bra med henne og babyen hennes uansett.[:)]