Rema-bleier!

MamaAgain

Betatt av forumet
Er det noen som har erfaring med de billige bleiene fra lanlord?
Lurer på om det er noe vits i å prøve de?

Vi har brukt landlord hele tiden fra hun var stor nok til de..
bruker de enda og hun er 16 mnd. da hun hadde mye
diare måtte vi slutte med libero (som vi hadde på da, og
gå over til landlord igjen pga libero lakk, men ikke landlord)

mumi bleiene til rema er kjempe bra..de koster også 5 kroner på rema nå

de e helt grei,men liker first pice bleiene myyyyyyye bedre[:)] de koster også bare 5 kr pakken.de får du hos kiwi og spar blandt annet.

V tester de bleiene i dag [:D] Eller, sambo sjekker den første bleia nå. Hehe

ORIGINAL: Himmelblå

Jeg har prøvd muumi bleiene fra rema i noen dager nå. Up and go bleier. Liker de veldig godt. Ingen lekasjer, og de koster 5 kr for 42 bleier.

Verd å teste ut. [:)]

Samme her[:D]

Landlord-bleiene syns jeg var KJEMPEstive, når hun har tissa blir det bare en hardt klump mellom beina... Teipen er dårlig, og hun blir full av gelekuler innimellom[8|]

Mummi-bleiene har vi også prøvd, og de er helt ok! Så lenge man skifter ofte[;)]
Har hun bleien lengre enn 3 timer, blir hun våt helt oppunder armene[8|]

Bruker bare mummi up and go hjemme, vi har gjort det i over et år. Kjempe fornøyd[:)] Og super pris da 5 kr pakka!

Jeg synes faktisk de kan måle seg med Libero - ihvertfall nesten. De slår dog ikke passformen.
De er definitivt verdt den femmeren!

Kjempe fornøyd med landlord og coop bleiene som begger er anbefalt av astma og allergi forbundet. Svanemerkede. Trygt og godt. Ikke stive, litt tynnere enn libero men holder like så godt. Helt topp!

Bruker bare Landlord, vi. Han får utslett av både Libero og Pampers, så...

Me bruker Landlord om dagen, så bruke med Libero om natta, landlord sine smuldre om natta, då me ikkje skifte om natta. 

ORIGINAL: Raemec

Landlord-bleiene syns jeg var KJEMPEstive, når hun har tissa blir det bare en hardt klump mellom beina... Teipen er dårlig, og hun blir full av gelekuler innimellom[8|]
Mummi-bleiene har vi også prøvd, og de er helt ok! Så lenge man skifter ofte[;)]
Har hun bleien lengre enn 3 timer, blir hun våt helt oppunder armene[8|]

sign!!

Back
Topp