Rema babypakke

danil

Betatt av forumet
Var å hentet babypakke fra Rema her forrige dagen, og ble i grunn positivt overrasket. Er greit med flere aktører innen babyprodukter, og absolutt en fordel med de tørre vaskeklutene. Våtservietter er veldig praktisk når man er avgårde noe sted, men liker best tørre ellers. Bruker mest bare vann å vaske med. Syntes vel bodyen som var med var vel stor, men innser jo at ikke alle babyer er like knøtt som mine har vært ;)

Ja, denne var blandt de beste pakkene! Synes størrelsen på bodyen var grei jeg, siden noen foretrekker omslagsbody på dem når dem er så små og så er det jo en størrelse de fleste vil passe inn i. :-)

Ble også veldig positivt overrasket over denne :)

Jobber på småbarnavd i barnehage og der bruker vi tørre engangskluter og jeg digger de, så gleder meg til å ta ibruk det når lille kommer og :D

Hentet en slik i dag! Innholdsrik og fin pakke, men vaskepulvere hadde lekt ut. Var inni bleier og kluter så de gikk rett i søpla. Typisk :p

Hentet en slik i dag! Innholdsrik og fin pakke, men vaskepulvere hadde lekt ut. Var inni bleier og kluter så de gikk rett i søpla. Typisk :p
Når jeg tenker meg om så vet jeg faktisk ikke om jeg fikk med vaskepulveret. :eek: Har du sagt ifra til Rema da? Og hvordan kom det seg inn til bleiene? :wideyed:

Når jeg tenker meg om så vet jeg faktisk ikke om jeg fikk med vaskepulveret. :eek: Har du sagt ifra til Rema da? Og hvordan kom det seg inn til bleiene? :wideyed:

Nei har ikke gitt beskjed til rema, var nok en transportskade da pappen på vaskepulveret var ødelagt.
Og hvordan det kom seg inn i bleiene har jeg ikke studert så nøye. Mannen tippet pakken opp og ned og da kunne vi høre det sildret inni der ;)

Nei har ikke gitt beskjed til rema, var nok en transportskade da pappen på vaskepulveret var ødelagt.
Og hvordan det kom seg inn i bleiene har jeg ikke studert så nøye. Mannen tippet pakken opp og ned og da kunne vi høre det sildret inni der ;)

Huff da, det var leit. Ville nok gitt beskjed jeg da. Er selv veldig fornøyd med Rema-pakken. Skal prøve å få hentet Libero sin på Kiwi i dag:-)

Rema pakke ble jeg litt overrasket over. Den var mer innholdsrik enn den apotek pakken jeg fikk.

Fikk også hentelapp på liberopakken i går :) ble litt sjokket av de "hudfargede" ammeinnleggene :p de var grå-brune... aldri sett noen med den hudfargen før :D

Rema pakke ble jeg litt overrasket over. Den var mer innholdsrik enn den apotek pakken jeg fikk.

Fikk også hentelapp på liberopakken i går :) ble litt sjokket av de "hudfargede" ammeinnleggene :p de var grå-brune... aldri sett noen med den hudfargen før :D
Kom det hentelapp av seg selv eller måtte du logge inn igjen og gjøre noe? Har registrert termindato.
Remapakken var ikke dårlig nei! Var mye nyttig der. Min vaskepulverpakke hadde også fått seg en trøkk, men det gikk heldigvis ikke ut over de andre tingene.

Kom det hentelapp av seg selv eller måtte du logge inn igjen og gjøre noe? Har registrert termindato.
Remapakken var ikke dårlig nei! Var mye nyttig der. Min vaskepulverpakke hadde også fått seg en trøkk, men det gikk heldigvis ikke ut over de andre tingene.
Jeg registrerte meg tidlig i svangerskapet og hadde egentlig glemt av den :p har ikke gjort noe mer med, den kom av seg selv i posten. Er 33+2 i dag.

Var og hentet liberopakken på kiwi i dag. Kom lapp i postkassen. Hadde glemt av hele liberopakken, men plutselig var det lapp i kassen :) Begynner nesten å lure på om den bleiepakken jeg kjøpte var bortkastet. Har jo fått en del bleier i disse babyboksene :)

Veldig fornøyd med pakken fra Rema selv. Likte de fra apoteket og Rimi også, men mer små vareprøver der. Venter fortsatt på hentelappen fra libro, men kommer vel i løpet av 1-2 uker nå tenker jeg...

Av alle likte jeg faktisk Babybox best til tross for at jeg fikk noen litt andre produkter enn det står på hjemmesiden at man skal motta. :-)

Back
Topp