Rema 1000 vaskepulver

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Noen som har testa det? Fikk ein pakke i babypakken eg henta der. Mener den var uten parfyme. Men har litt sensitiv hud. Og orker ikkje og gå rundt og klø etterpå :p noen som har testa det? Bruker kun blenda sensitiv og milo til vanlig.. :)

Jeg har ikke prøvd den, men vi brukte blenda sensitiv. Etter at vi sluttet med den og begynte med sånn billig vaskemiddel har lillemor sluttet å klø så mye. Så man har ingen garantier :-)

Vi bruker rema 1000! Funker supert, og er parfymefritt ja. Mener det vant noen tester også for ikke så lenge siden. :)

Jepp. Kommer IKKE til å kjøpe det mer!
Her bruker vi kun omo color/omo hvitt. Klærne blir renere da.

Har prøvd den og merka ingen forskjell så kommer til og bruke den vidre :) den kom jo langt opp i test på tv2 hjelper deg :)

Vi bruker den. Ingen som klør og klærne blir rene.

Bruker det selv her. Og samboer er plaga med atopisk eksem og tørr hud. Er anbefalt av NAAF, og vant vel en test av vaskemidler her for ikke så lenge siden, tror det gikk på hvor rene klærne ble da men :)

Vi bruker bare den faktisk, jeg er kjempe allergisk og klør av alt :( men den tåler jeg... Bruker omo til ull og treningstøyet til mannen da men ellers bare rema sin ;)

Kun neutral.

Orker ikke lukt på vaskemiddel og vil ha det allergi godkjent.

Vi bruker den nå. Jeg tåler kun de parfymerie og reagerer selv på omo. Synes den er kjempe fin.

Vi fikk den til hvitt tøy i babypakken. Ingen problemer i forhold til huden, men klærne blir ikke rene.

Babysåpa som var med i den pakken, derimot, den gikk rett i søpla. Ikke bra for huden i det hele tatt!

Noen som har testa det? Fikk ein pakke i babypakken eg henta der. Mener den var uten parfyme. Men har litt sensitiv hud. Og orker ikkje og gå rundt og klø etterpå :p noen som har testa det? Bruker kun blenda sensitiv og milo til vanlig.. :)
Bruker kun det nå, er strålende fornøyd!!:-) Parfymefritt, ja. Jeg må ha parfymefritt eller med så lite parfyme som mulig pga atopisk eksem hos meg selv. Passer lommeboka mye bedre enn andre og;) Jeg personlig takler ikke Neutral sitt vaskepulver! Og Blenda har jeg kun brukt til farget tøy av, den til hvitt synes jeg er forferdelig..!

Vi bruker bare Rema1000 sitt vaskepulver og er veldig fornøyd. Opplever at klærne blir rene og ingen klør (junior er følsom for parfyme mot huden).

Bruker Rema 1000 sitt, både hvitt og farge, er fornøyd med det.

Bruker Rema 1000 sitt, og er veldig fornøyd. Klærne blir rene, og guttene med atopisk eksem reagerer ikke på det ;)

Back
Topp