Religion og deodorant.

ORIGINAL: EdonaBigMama

Kanskje de ikke ville dusje med Jan Teigen i et år da?

*dilemmatråden*

[:D]

Hahaha, jeg hadde vertfall invitert Teigen på dusjing!
Lille mannen kan jo sitte i et hjørne.

ORIGINAL: *Meya*

For alle som evnt tviler, kan jeg i alle fall bekrefte at det er TOTALT og HELT og FULT lovlig med deodorant i islam. Man skal være rene og flidde når man går ut altså.

Det kvinner derimot ikke har lov til, er å bruke parfyme ute, det er kun hjemme for mannen sin. Dvs, noen mener dette forbudet kun gjelder moskeen, andre mener det gjelder hele tiden.

Hehe, jeg sikta ikke spesielt til islam altså. Bare sann det er sakt.
Har null ide hvor folka kommer fra, og de er neppe tilhørende samme kultur eller religion heller vil jeg tro.

Har aldri opplevd kvinner som stinker heller, det er alltid menn.

ORIGINAL: StinkiStini

*dilemmatråden*

HAHAHAH, med de bøyde fingrene hans så kommer kanskje han til steder jeg ikke kommer til.............
hahaha [:D][:D][:D]

*dilemmatråden*

HAHAHAH, med de bøyde fingrene hans så kommer kanskje han til steder jeg ikke kommer til.............
hahaha [:D][:D][:D]
HAHAHAHAHAHHA herregud,syke menneske

Det er spesielt de som spiser sterkt krydret mat, hvor svetten lukter virkelig høgg! Og det gjelder faktisk både ungdommer, damer og menn i den "sjangeren" der. Og det er liksom ikke sånn at lukta forsvinner med personen(e). Den har en tendens til å henge igjen i lufta gjerne en halvtimes tid, men da dukker det som regel opp en "stinkbombe" til.
Og ja, de syntes vi lukter sur mjælk! Vet ikke hva som er værst jeg, sur melk lukter ikke akkurat digg azz!!!!

[8D][;)]

For alle som evnt tviler, kan jeg i alle fall bekrefte at det er TOTALT og HELT og FULT lovlig med deodorant i islam. Man skal være rene og flidde når man går ut altså.

Det kvinner derimot ikke har lov til, er å bruke parfyme ute, det er kun hjemme for mannen sin. Dvs, noen mener dette forbudet kun gjelder moskeen, andre mener det gjelder hele tiden.

Hehe, jeg sikta ikke spesielt til islam altså. Bare sann det er sakt.
Har null ide hvor folka kommer fra, og de er neppe tilhørende samme kultur eller religion heller vil jeg tro.

Har aldri opplevd kvinner som stinker heller, det er alltid menn.

Nei, du neil... Men jeg har ofte hørt at "muslimer ikke får dusje" eller "muslimer bruker ikke deodorant" og at "damer med hijab stinker" og sånn, så bare for å avkrefte det...

Hahaha, hadde aldri trodd det var ulovlig heller, men kan virke sånn[;)]

Back
Topp