Reklamer

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Noen reklamer du husker godt?

Her sitter Doffen har Dævvæ og Du får vente til freddan' ganske godt! :P

"Jeg er sterkere enn deg"
"Nei, det er du ikke"
"Joda, for jeg spiser Nestle grøt med hjerner"
"Med hjerner?"
"Ja, og så eple og banan"
"Det høres bedre ut."
"Jeg skal spise grøt til jeg blir såååå stor"
"Jeg skal spise grøt til jeg blir hundre jeg"
"Oi, hvor sterk skal du bli da?"

2 småunger i ei sandkasse. Er sikkert over 15 år sida eg hørte den, men den sitter ordrett fortsatt. :-p

Husker ikke hva den gjaldt da. Men var to foreldre som hadde litt griselek. Han var vel gris og hu gikk i sm klær og pisk. Mye kjefting og diverse. Så kom barna hjem :p Husker ikke hva den gjaldt da. Men jeg lo like godt av den

Omo-reklamen med han som sier til slutt "that's charcoal" med den merkelige stemmen :D

"Nei, det er du ikke"
"Med hjerner?"
"Det høres bedre ut."

2 småunger i ei sandkasse. Er sikkert over 15 år sida eg hørte den, men den sitter ordrett fortsatt. :p

Hehe, er det ikke "jern i" og ikke hjerner? Det er det jeg og min søster alltid har sagt, men nå ble jeg skikkelig usikker :P

Hehe, er det ikke "jern i" og ikke hjerner? Det er det jeg og min søster alltid har sagt, men nå ble jeg skikkelig usikker :p

Blei faktisk usikker sjølv når eg skreiv det, så prøvde å finne den igjen på youtube uten hell. ;)
Det hørtes logisk ut når eg var ung uten barnegrøterfaring, nå var det ulogisk. :p

"Nei, det er du ikke"
"Med hjerner?"
"Det høres bedre ut."

2 småunger i ei sandkasse. Er sikkert over 15 år sida eg hørte den, men den sitter ordrett fortsatt. :-p
Den husker jeg og! Men det skal være med jern i ja :)

Sas reklamen.
En mann går gjennom en passkontroll å sier "norsk"

Og 1881 reklame : en svensk tattovør ringer 1881 "hur stavar man ordet death metal?" D e a t h "jaha inget f altså"
Så har han tattovert deaf metal på ryggen til noen :P

Det er vel de reklamene jeg husker best :)

Pizzafyll! Sikkert over 20 år siden den gikk :p kan fortsatt ha den rappen i hodet Hehe. "Æ kom no hjæm fra skolen, klokka var vel kvart på tre. Æ kjent et sug i magen, ka gjør man vel med det? Fant en boks i skapet og klæsja på litt ost, pi-pi-pi pizzafyll

Sikkert ikke helt riktig men, flere som husker den?

Pizzafyll! Sikkert over 20 år siden den gikk :p kan fortsatt ha den rappen i hodet Hehe. "Æ kom no hjæm fra skolen, klokka var vel kvart på tre. Æ kjent et sug i magen, ka gjør man vel med det? Fant en boks i skapet og klæsja på litt ost, pi-pi-pi pizzafyll

Ståle stil?? :P

Ståle stil?? :p
Neinei, dette er en vanlig misforståelse! Det var Eivind Eid som hadde pizzafyllreklamen.
Det er påkrevet å ha riktige fakta i en såpass viktig sak! :D

"Nei, det er du ikke"
"Med hjerner?"
"Det høres bedre ut."

2 småunger i ei sandkasse. Er sikkert over 15 år sida eg hørte den, men den sitter ordrett fortsatt. :p
Husker den jeg også! Kjempe søt reklamefilm:)

Den tar vi stadig vekk her i huset:hilarious:

Neinei, dette er en vanlig misforståelse! Det var Eivind Eid som hadde pizzafyllreklamen.
Det er påkrevet å ha riktige fakta i en såpass viktig sak! :D
Ooj, ja i slike viktige saker må man ha tunga rett i munnen :P :P beklager til alle involverte ;) nå må jeg google/youtube for har fått sangen på hjernen!!

Geeleeee, gi meg en pakke geeleeee... :)
Nybakt brød med Hapå!
Olav, må du vakna! Idianarane kjem :p

Back
Topp