Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"Jeg er sterkere enn deg"
"Nei, det er du ikke"
"Joda, for jeg spiser Nestle grøt med hjerner"
"Med hjerner?"
"Ja, og så eple og banan"
"Det høres bedre ut."
"Jeg skal spise grøt til jeg blir såååå stor"
"Jeg skal spise grøt til jeg blir hundre jeg"
"Oi, hvor sterk skal du bli da?"
2 småunger i ei sandkasse. Er sikkert over 15 år sida eg hørte den, men den sitter ordrett fortsatt.![]()
Noen reklamer du husker godt?
Her sitter Doffen har Dævvæ og Du får vente til freddan' ganske godt!![]()
Hehe, er det ikke "jern i" og ikke hjerner? Det er det jeg og min søster alltid har sagt, men nå ble jeg skikkelig usikker![]()
Den husker jeg og! Men det skal være med jern i ja"Jeg er sterkere enn deg"
"Nei, det er du ikke"
"Med hjerner?"
"Det høres bedre ut."
2 småunger i ei sandkasse. Er sikkert over 15 år sida eg hørte den, men den sitter ordrett fortsatt.![]()
Ståle stil??Pizzafyll! Sikkert over 20 år siden den gikkkan fortsatt ha den rappen i hodet Hehe. "Æ kom no hjæm fra skolen, klokka var vel kvart på tre. Æ kjent et sug i magen, ka gjør man vel med det? Fant en boks i skapet og klæsja på litt ost, pi-pi-pi pizzafyll
Sikkert ikke helt riktig men, flere som husker den?
Neinei, dette er en vanlig misforståelse! Det var Eivind Eid som hadde pizzafyllreklamen.Ståle stil??![]()
Husker den jeg også! Kjempe søt reklamefilm"Jeg er sterkere enn deg"
"Nei, det er du ikke"
"Med hjerner?"
"Det høres bedre ut."
Den tar vi stadig vekk her i husetPizzafyll! Sikkert over 20 år siden den gikkkan fortsatt ha den rappen i hodet Hehe. "Æ kom no hjæm fra skolen, klokka var vel kvart på tre. Æ kjent et sug i magen, ka gjør man vel med det? Fant en boks i skapet og klæsja på litt ost, pi-pi-pi pizzafyll
Sikkert ikke helt riktig men, flere som husker den?

Den var også fin!Jeg sover ikke. Jeg skrur!
Ooj, ja i slike viktige saker må man ha tunga rett i munnenNeinei, dette er en vanlig misforståelse! Det var Eivind Eid som hadde pizzafyllreklamen.
Det er påkrevet å ha riktige fakta i en såpass viktig sak!![]()
Ståle stil??![]()
Hehe, har ikke hørt om Ståle stil , men det var dette jeg også fant ut når jeg googletNeinei, dette er en vanlig misforståelse! Det var Eivind Eid som hadde pizzafyllreklamen.
Det er påkrevet å ha riktige fakta i en såpass viktig sak!![]()