Reklame

Skjønte det hadde noe med å tjene penger å gjøre men fy så irriterende. Den bruker jo ett sekund på å komme opp også så har holdt på å trykke på den flere ganger.
Jepp, den dukker opp akkurat der det innlegget man skulle sitere nettopp var...

Jeg forstår at de skal tjene penger, men det ville vært fint om den ikke var akkurat sånn...

Hei.
Som det er sagt tidligere her. Babyverden har kun inntekter på reklame, og da er forumet (også gjennom app) en naturlig kanal å vise reklame i. Det vil i utgangspunktet kun være en visning etter første innlegg per side. Dette er noe vi akkurat i disse dager tester ut på Android :-). Iphone vil følge etter.

Hei.
Som det er sagt tidligere her. Babyverden har kun inntekter på reklame, og da er forumet (også gjennom app) en naturlig kanal å vise reklame i. Det vil i utgangspunktet kun være en visning etter første innlegg per side. Dette er noe vi akkurat i disse dager tester ut på Android :-). Iphone vil følge etter.

Synes godt på iPhone ;)

Hei.
Men hvorfor er det slik at noen ser det ikke og andre?
Jeg sitter på Android mobil og ser ikke noe reklame.

Hei.
Pr nå er det etter siste, det er bedre om dere får til etter første, så er det ikke så 'i veien'

Hei. Ser at vi ikke kan styre dette helt som vi selv vil. Standard fra systemet vi bruker vil bli at reklamen vil vises mellom første og andre innlegg, og på tråd-utlistininger.

Men hvorfor er det slik at noen ser det ikke og andre?
Jeg sitter på Android mobil og ser ikke noe reklame.

Hei Shadow. Om du sender inn info. om Android versjon og type telefon så skal vi nok få til reklame hos deg også ;)

Hei Shadow. Om du sender inn info. om Android versjon og type telefon så skal vi nok få til reklame hos deg også ;)
Hehe kan godt vente til dere har fått fikset bugs ved reklamen først slik som plassering ;-)

Hei. Ser at vi ikke kan styre dette helt som vi selv vil. Standard fra systemet vi bruker vil bli at reklamen vil vises mellom første og andre innlegg, og på tråd-utlistininger.

Men det er jo ikke der det er.

Det hadde det ikke plaga meg så mye. Sånn som nr to på trådlista er en ting, men de den er nå??

Vedlegg

• 1422431071348.jpg
    1422431071348.jpg
    47,4 KB · Visninger: 81
Hei.
iPhone er helt klart med her!

Den reklamen havner jo på bånn ikke i de første innleggene. Og bruker litt tid før den dukker opp. Har holdt på å trykke på den flere ganger pga det.

Hei.

Det er på iphone og. Irriterer fletta av meg! Ikke nok med at jævla goboken ringer en gang i uka og fyller opp postkassa med søppel, så skal det pøses på her og?

Back
Topp