Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tenker du på den humanetisk forbunds greia?Hva synes du om at det er reklame for livssynssamfunn her inne?
Hva legger du i reklame da..?Hva synes du om at det er reklame for livssynssamfunn her inne?
tenker du på den humanetisk forbunds greia?
i såfall.. bryr meg ikke![]()
Tenker på den som blir nevnt her.Hva legger du i reklame da..?
Humanetisk forbund..? Den er vel på lik linje med alle trossamfunn.. Enten er det greit at alle samfunn får reklamere (inkludert lindre, alternative), eller ingenTenker på den som blir nevnt her.
Det er en reklame her inneHumanetisk forbund..? Den er vel på lik linje med alle trossamfunn.. Enten er det greit at alle samfunn får reklamere (inkludert lindre, alternative), eller ingenMen lurer fortsatt på hva du legger i reklame. Kan ikke huske å ha sett reklame for det her..?
![]()
Det står Velkommen til verden..Det er en reklame her inne
Reklame for humanetisk navneseremoni, har ihvertfall dukket opp hyppig hos megHumanetisk forbund..? Den er vel på lik linje med alle trossamfunn.. Enten er det greit at alle samfunn får reklamere (inkludert lindre, alternative), eller ingenMen lurer fortsatt på hva du legger i reklame. Kan ikke huske å ha sett reklame for det her..?
![]()
Det står Velkommen til verden..
bildet av en baby... også ett eller annet om navnfest.
Er det på nettleser-siden det da..? Synes det er greit, om andre teossamfunn får gjøre det samme (om de ønsker). Hvis ikke har det ikke noe pp et slikt sted å gjøre..Det er en reklame her inne
Ja, var det jeg tenkte og.. Eller nordisk paganistforbund (for å nevne et av de mindre gruppene)...?Reklame for humanetisk navneseremoni, har ihvertfall dukket opp hyppig hos megEnig med deg at hvis en får lov, burde alle få lov. Og ville folk godtatt reklame for seremonier som tilbys av jehovas vitner eller islam her inne? Bare en tanke som slo meg..
ja det er på nettleser siden. Men tbh. jeg måtte virkelig tenke meg om før jeg skjønte hva Queen B snakket omEr det på nettleser-siden det da..? Synes det er greit, om andre teossamfunn får gjøre det samme (om de ønsker). Hvis ikke har det ikke noe pp et slikt sted å gjøre..
Her er den diiiiger. Fyller halve siden på data :-oja det er på nettleser siden. Men tbh. jeg måtte virkelig tenke meg om før jeg skjønte hva Queen B snakket omDet er ikke så synlig synes jeg
kanksje jeg har en annen oppløsning enn deg.Her er den diiiiger. Fyller halve siden på data :-o
Nå er det navnfest med humanistisk forbund, for litt siden var det kirken og dåp.Hva synes du om at det er reklame for livssynssamfunn her inne?
Åh, ja det bildet kjenner jeg igjen. .. Har ikke sett det var reklame for HEF jeg. . ^_^ Sier kanskje hvor mye jeg legger merke til reklamePå mobilen min og...Vis vedlegget 157813
Godt mulig. Men det er bare på babyverden dette skjer. Det har plaget meg lenge. Men jeg har liksom ikke giddet å gjøre noe med detkanksje jeg har en annen oppløsning enn deg.synes liksom ikke den er så "stor"
har sett det.. men har bar ikke brydd megGodt mulig. Men det er bare på babyverden dette skjer. Det har plaget meg lenge. Men jeg har liksom ikke giddet å gjøre noe med det![]()
Det finnes jo flere sider enn kirken og humanetisk forbund?Nå er det navnfest med humanistisk forbund, for litt siden var det kirken og dåp.
Jeg vil si at begge sider er representert.
Helt greit for meg