Reklame for livssynssamfunn

Tenker på den som blir nevnt her.
Humanetisk forbund..? Den er vel på lik linje med alle trossamfunn.. Enten er det greit at alle samfunn får reklamere (inkludert lindre, alternative), eller ingen :-) Men lurer fortsatt på hva du legger i reklame. Kan ikke huske å ha sett reklame for det her..? :-)

Humanetisk forbund..? Den er vel på lik linje med alle trossamfunn.. Enten er det greit at alle samfunn får reklamere (inkludert lindre, alternative), eller ingen :) Men lurer fortsatt på hva du legger i reklame. Kan ikke huske å ha sett reklame for det her..? :)
Det er en reklame her inne

Humanetisk forbund..? Den er vel på lik linje med alle trossamfunn.. Enten er det greit at alle samfunn får reklamere (inkludert lindre, alternative), eller ingen :) Men lurer fortsatt på hva du legger i reklame. Kan ikke huske å ha sett reklame for det her..? :)
Reklame for humanetisk navneseremoni, har ihvertfall dukket opp hyppig hos meg ;) Enig med deg at hvis en får lov, burde alle få lov. Og ville folk godtatt reklame for seremonier som tilbys av jehovas vitner eller islam her inne? Bare en tanke som slo meg..

Det står Velkommen til verden..
bildet av en baby... også ett eller annet om navnfest.
Det er en reklame her inne
Er det på nettleser-siden det da..? Synes det er greit, om andre teossamfunn får gjøre det samme (om de ønsker). Hvis ikke har det ikke noe pp et slikt sted å gjøre..

Reklame for humanetisk navneseremoni, har ihvertfall dukket opp hyppig hos meg ;) Enig med deg at hvis en får lov, burde alle få lov. Og ville folk godtatt reklame for seremonier som tilbys av jehovas vitner eller islam her inne? Bare en tanke som slo meg..
Ja, var det jeg tenkte og.. Eller nordisk paganistforbund (for å nevne et av de mindre gruppene)...?

Er det på nettleser-siden det da..? Synes det er greit, om andre teossamfunn får gjøre det samme (om de ønsker). Hvis ikke har det ikke noe pp et slikt sted å gjøre..
ja det er på nettleser siden. Men tbh. jeg måtte virkelig tenke meg om før jeg skjønte hva Queen B snakket om :P Det er ikke så synlig synes jeg

ja det er på nettleser siden. Men tbh. jeg måtte virkelig tenke meg om før jeg skjønte hva Queen B snakket om :P Det er ikke så synlig synes jeg
Her er den diiiiger. Fyller halve siden på data :-o

kanksje jeg har en annen oppløsning enn deg. :) synes liksom ikke den er så "stor"
Godt mulig. Men det er bare på babyverden dette skjer. Det har plaget meg lenge. Men jeg har liksom ikke giddet å gjøre noe med det :-P

adblock er en fin ting ;)

Back
Topp