rekkehus

kaffimamma

Elsker forumet
herlighet nå er jeg helt i overetasjen![:D][:D][:D] det er et rekkehus som er til salgs akkurat i det området jeg vil bo!!!! er lagt ut til 1,5 mil, trenger litt opp pusing men det klarer vi! jeg VIL ha det huset!!!! herregud så sjelven jeg er!å det som er litt morro er at det er jordmoren som tok imot ada som selger det!!!

Oii så spennede! Også så artig at det er hu som selger det da ;P

Skal dere legge inn bud el?

ja de skal vi!![:D] skal prøve å få til en privat visning å komme litt i forkjøpet!!

ORIGINAL: simmimamma

ja de skal vi!![:D] skal prøve å få til en privat visning å komme litt i forkjøpet!!

Luurt![8D][8D][8D][8D]

Masse lykke til!! Sånt er såå spennede.... Husk å oppdatere da..

*Krysser fingrene for at dere får dette huset*

ORIGINAL: simmimamma

krysse krysse!! skal oppdatere! vi har leita lenge etter hus nå!!

Så deilig at dere endelig har funnet noe dere liker da!![:D][:D][:D]

Vi å har leitet LEENGE... Så deiig når vi endelig fant huset vi skulle ha, og fikk det! 1 mnd til innflytting nå...

Men fyti så nervepirrende det er mens det holder på!!![:-]

ja det er det! hadde egentlig lyst på enebolig, men her jeg bor blir det på over 2,5 pluss noen hundre tusen i oppussing, å det går ikke akkurat nå! men vi må ha større plass å der er 3 sov. så det holderen stund[:D] sitter å tenker på kjøkkeninnredning jeg nå! hihi[:D][:D][:D]

Aaah er det såpass dyrt ja... Koster endel her å[:'(][:'(] Men vi var griiseheldig for å si det mildt!!!

Men 3 soverom er jo kjeempe bra da! Rekkehus er mange ganger like bra som enebolig! Helt klart

Back
Topp