Reker

Anna Panna

Glad i forumet
Hei dere...

Vet dere om man kan spise reker når man ammer...?

Tror det... JEG har også tenkt å ha det i nærmeste framtid... [:)] Tror bare det er det brune i KRABBEN vi skal holde oss borte fra.

Googlet litt... og fant det her [:)]
Reker = sommer for meg... så ble litt stresset.
Jordbær er også = sommer.. men vet pga allergi at det er lurt å holde seg unna..desverre..

http://matportalen.no/Emner/ammende

ORIGINAL: Grete71

Tror det... JEG har også tenkt å ha det i nærmeste framtid... [:)] Tror bare det er det brune i KRABBEN vi skal holde oss borte fra.

jeg har hørt at man IKKE skal spise reker. barna får vond mage av det. samme med jordbær.

jeg har spist masse reker, å hun reagerte ikke i det hele tatt..

Jeg ble invitert på reker i kveld av brodern, spiste fem reker på en loffskive.. Håper virkelig det går bra..! [:o]

Vi hadde reker forrige fredag. Ble en del loffskiver med masse reker, majones og sitronpepper - og ingen reaksjon fra lillegutt! [:D] Heldigvis! Hadde fått avklaring fra helsesøster tidligere på dagen om at dette var helt trygt å spise. Men vet at man bør være forsiktig med det dersom man har noen i familien som har reke-allergi...

Så bra at det er mange her som ikke har reagert på reker. Da er det kanskje mulighet for en god reke sommer i år og da:) Nå ble jeg glad. Har liksom alltid hørt at man skal holde seg borte fra reker og jordbær.
Så får prøve en gang her og da nor sesongen nermer seg:) tvi tvi.

Back
Topp