Reisevogn

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Hei,
Prøver å finne en god reisevogn som er god for baby, ikke for tung og kan evt tas med inn på flyet. Er der noen som har erfaring med babyzen yoyo+ eller babyjogger city tour?[emoji4]

Sniker fra juli da jeg var å kjøpte reisetrille på lørdag :-) Så på begge du nevner, men endte opp med en babyjogger city mini :-) Syns begge de hadde veldig små hjul og dermed sikkert vanskelig på grus og brostein. Kan ikke ta city mini med på fly, men blir veldig liten sammenlagt! Og den er på tilbud på babyshop nå. Gå gjerne innpå tråden "en god reisetrille" på juliforumet der jeg har lagt ved bilder og litt mer info :-)
Hei,
Prøver å finne en god reisevogn som er god for baby, ikke for tung og kan evt tas med inn på flyet. Er der noen som har erfaring med babyzen yoyo+ eller babyjogger city tour?[emoji4]

Vi har yoyo+ og er kjempefornøyde[emoji4] Brukt den både på bytur og Gran Canaria[emoji1303]

Ville definitivt tatt babyjogger city mini gt istedenfor yoyo. Den går ikke som reise trille på flyet, men har full liggestilling, er bedre plass til å ligge, større kalesje for å stenge vekk solen, og den har god ventilasjon :p På mange fly kan du også ta med babyjoggeren frem til flyet også leverer du den når du går ombord:p jeg syntes også den er mye bedre å trille :)

Har også babyjogger city mini (dog ikke gt) - og er veldig fornøyd. Tar liten plass så er lett å ta med men er likevel en fullverdig vogn med full liggestilling og supergod kalesje.

Har kjøpt Babyjogger City Mini GT, men har ikke fått tester den så mye. Vanvittig lett å legge sammen og fin liggestilling. Skal ha den med på Danmarkstur i sommer :)

Har kjøpt Babyjogger City Mini GT, men har ikke fått tester den så mye. Vanvittig lett å legge sammen og fin liggestilling. Skal ha den med på Danmarkstur i sommer :)
Jeg også har nettopp kjøpt den! Brukte den på sentret idag, fra nå av sverger jeg til babyjogger city mini gt! Gud for en lett og deilig vogn! Kunne ikke hatt en bedre :hilarious::hilarious:

Hvordan er den for den lille å ligge i? Grei på brostein tror du?[emoji4]
Trillet på asfalt, noe steingreier og sentergulv(fliser tror jeg). Kjempe god over alt tror jeg, Vanvittig god demping tiltross for at de ikke er giga store. Frøkna storkoste seg i den, hun satt oppreist da, kjempe fornøyd! Syntes det er så praktisk at man ikke har hakk man justerer ryggen i men helder en snor så man kan bestemme nøyaktig! Tror den er grei nok å ligge i, men ville nok investert i en sittepute om barnet skal ligge endel i den :):)

Trillet på asfalt, noe steingreier og sentergulv(fliser tror jeg). Kjempe god over alt tror jeg, Vanvittig god demping tiltross for at de ikke er giga store. Frøkna storkoste seg i den, hun satt oppreist da, kjempe fornøyd! Syntes det er så praktisk at man ikke har hakk man justerer ryggen i men helder en snor så man kan bestemme nøyaktig! Tror den er grei nok å ligge i, men ville nok investert i en sittepute om barnet skal ligge endel i den :):)
Jeg har kjøpt koppholder og spisebrettet til den, men kommer til å kjøpe sittebrett/fotbrett og stang også :D

Haha:hilarious: du er ikke eneste som er verpesjuk! Men jeg mangler både mann og mensen :cool:
Haha, her er både mensen og mann som jeg har kjent i 10 år. Vi har nå valgt å vente til nyttår 18/19 med neste prøving da. Har blitt så deppet tidligere under prøving siden det tok så lang tid.... Godt å bare være seg selv og kose seg med lille en god stund :)

Haha, her er både mensen og mann som jeg har kjent i 10 år. Vi har nå valgt å vente til nyttår 18/19 med neste prøving da. Har blitt så deppet tidligere under prøving siden det tok så lang tid.... Godt å bare være seg selv og kose seg med lille en god stund :)
Jeg var sammen med pappaen til snuppa i 6år :cool: så ikke like lenge, masse lykke til med neste prøving!

Jeg var sammen med pappaen til snuppa i 6år :cool: så ikke like lenge, masse lykke til med neste prøving!
Nei, ingen garanti at disse mennene varer livet ut :( Men neste gang jeg tenker på prøving vil jeg ikke stresse så med det som denne ganga.

Back
Topp