Reisevogn

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Føler jeg har lest meg helt blind nå, så spør heller her. Vi trenger en vogn som er grei å ta med seg på ferier, men samtidig er ok for både baby og oss å håndtere. Kravene vi har:

Vendbar sittedel
Ok fjæring/lufthjul
"Liten" sammenlagt
Enkel å slå opp og ned
Nesten eller full liggestilling

Finnes denne vogna?
Trenger ikke bag. Gjør heller ingenting om den ikke koster skjorta, da det blir vår vogn nr 3. :p

Jeg tenker jo bugaboo bee eller guinny zapp, de er jo ikke så rimelige da men kanskje finne noe brukt? Er som regel gabske så dyre når det er vendbar sittedel desverre... Jeg har moweo curro (kjøpt på jollyroom) som bil/reisevogn, den er passe liten sammenlagt, billig og har vendbarsittedel i tilegg passer petite kalesjene til den :p haha... Den har også hod demping og gode lufthjul så kan også brukes på grus/terreng.

Har også denne
ImageUploadedByBV Forum1466865188.721514.jpg

Men den er ikke vendbar... Men har full liggestilling da ;)

Last edited by a moderator:
Ser jo nå at quinny zapp extra ikke er såååå dyr :p den tilfredstiller jo slle krav egentlig... Så nå er vel spørsmplet bare om jeg trenger en vogn nr 3(!) haha...

Har Mountain buggy nano v2, den perfekte reistrilla.

Zapp extra har vi, det dumme er at du må ta av sittedelen for å legge sammen, men zapp extra 2 må du ikke det har jeg lest.

Demping er det lite av, men som trille å regne er den ganske alt-inneholdende da. Vendbar, liggestilling, liten...

Føler jeg har lest meg helt blind nå, så spør heller her. Vi trenger en vogn som er grei å ta med seg på ferier, men samtidig er ok for både baby og oss å håndtere. Kravene vi har:

Vendbar sittedel
Ok fjæring/lufthjul
"Liten" sammenlagt
Enkel å slå opp og ned

Finnes denne vogna?
Trenger ikke bag. Gjør heller ingenting om den ikke koster skjorta, da det blir vår vogn nr 3. :p
Jeg tenker med en gang på StokkeTrailz:)

Last edited:
Ser jo nå at quinny zapp extra ikke er såååå dyr :p den tilfredstiller jo slle krav egentlig... Så nå er vel spørsmplet bare om jeg trenger en vogn nr 3(!) haha...
Zapp extra har vi, det dumme er at du må ta av sittedelen for å legge sammen, men zapp extra 2 må du ikke det har jeg lest.

Demping er det lite av, men som trille å regne er den ganske alt-inneholdende da. Vendbar, liggestilling, liten...
De ser jo veldig kjekke ut, eneste er det med dempinga. Greit å kunne gå på feks brostein uten å måtte ta ut ingen først (som vi må med vår babyjogger city mini). Ellers var den helt perfekt! :O

Vendbar sittedel
Ok fjæring/lufthjul
"Liten" sammenlagt
Enkel å slå opp og ned

Finnes denne vogna?
Sjekk ut NJOY UP trille den er vendbar, vi hadde denne med på tur til minstemann i fjord sommer. Tror det er mountain buggy som har kjøpt den opp nå.

De ser jo veldig kjekke ut, eneste er det med dempinga. Greit å kunne gå på feks brostein uten å måtte ta ut ingen først (som vi må med vår babyjogger city mini). Ellers var den helt perfekt! :O

Ta en titt på
Moweo curro på jollyroom ;) dem er jeg kjempe fornøyd med

Tror britax smile kan være et godt valg :)

Tusen takk for tips! Skal lese meg opp om dem. Har til nå funnet Mountain buggy swift som ser ut til å oppfylle alle kriteriene, men har liten erfaring med merket selv, så godt å ha noe å velge mellom.

Tusen takk for tips! Skal lese meg opp om dem. Har til nå funnet Mountain buggy swift som ser ut til å oppfylle alle kriteriene, men har liten erfaring med merket selv, så godt å ha noe å velge mellom.
Swift er kjempelav! Har bare prøvetrilla å butikk, men den var helt unaturlig lav. jeg er 167 cm høy, så ganske gjennomsnittlig.

Kanskje en av baby jogger vognene kan være et alternativ?

Back
Topp